پیگیر مانع زدایی در مسیر تولید کارآفرینان مازندران هستیم

باقری گفت: مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در سطح مازندران برای پشتیبانی و مانع زدایی در مسیر پیشرفت کارآفرینان گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «علی باقری» امروز(۸ آذرماه) در نشست هم اندیشی و تجلیل از بانوان نمونه کارآفرین مازندران اظهار کرد: اشتغالزایی و کارآفرینی دو  مقوله مهم در کشور محسوب می شوند که دولت تلاش دارد به طور ویژه ای موارد را پیگیری کند.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه کارآفرینان بسیار ارزشمند هستند و ما باید برای پیشرفت این افراد پشتیبانی و مانع زدایی کنیم، تصریح کرد: کمک به کارآفرینان قطعاً به بهبود تولید کمک خواهد کرد.

 

وی افزود: دولت بدنبال بهبود وضعیت اشتغال است و در این راستا به حضور و کمک کارآفرینان نیاز ویژه ای دارد.

 

باقری خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های کافه کارآفرینی، تاسیس مراکز شتاب دهنده و فضای کاری مشترک، مراکز مشاوره کارآفرینی و باشگاه کارآفرینان نوجوان به دنبال ترویج فرهنگ کارآفرینی و افزایش کارآفرینان در استان هستیم.

 

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم فارغ التحصیلان و کسانی که دارای ایده‌های جدید هستند از طریق این مراکز حمایت و هدایت کنیم.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: پیشنهاد ما به دولت این است که مشوق های ویژه‌ای را برای کارآفرینان در نظر بگیرند و کارآفرینان نیز باید در این زمینه از ما مطالبه گری کنند.

 

باقری تصریح کرد: مطمئن باشید مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در سطح استان برای پشتیبانی و مانع زدایی در مسیر پیشرفت کارآفرینان گام برمی‌دارد.

 

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه ۸۰ درصد از فارغ التحصیلان نیاز به آموزش مهارتی دارند، ادامه داد: اموزش این افراد می تواند ما به هدف مورد نظر نزدیک کند.

 

وی به فعالیت ۱۸ مرکز مشاوره کارآفرینی، پنج کافه کارآفرینی،یک کانون کارآفرینان برتر و دو مرکز کودک و نوجوان در استان اشاره کرد و گفت: می توان از این ظرفیت برای آموزش فارغ التحصیلان استفاده کرد.

 

کد خبر 1121509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha