خدمتگزارم مردم باشیم

حجت الاسلام محمدی لائینی به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه اشاره و برلزوم ارائه راهکارهای اصولی برای رفع دغدغه اقشار مختلف جامعه در بحث تامین معیشت و ... تاکید کرد و گفت: باید خدمتگزار مردم باشیم .

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۹آذر) در سومین گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران با موضوع مواسات تشکیلاتی که با حضور ائمه جمعه سراسر استان  و «سیدمحمود حسینی پور» استاندار دیار علویان در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع) مرکز مازندران برگزار شد، یکی از اهداف تشکیل این جلسه را احیای امر اهل بیت که مصداق آن برگزاری جلسات و گفتگو با یکدیگراست دانست و اظهار کرد: در سال ۵۷ جمهوری اسلامی، امر بزرگ اهل بیت در این سرزمین اقامه شد و گسترش پیدا کرد و بحمدلله ادامه نیز دارد اما باید پای کار باشیم و برای تداوم آن تلاش نمائیم.

 

 

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با تاکید براینکه تداوم انقلاب در گرو تبعیت از رهبری، پشتیبانی ملت و هم افزایی مسئولین است، افزود: تداوم انقلاب به باهم بودن همه مسئولین و بیان مشکلات و مسائل کشور، ارائه راهکار و راهبرد و تعامل و کمک جهت پیشرفت کشور است.

 

 

 

وی به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه اشاره و برلزوم ارائه راهکارهای اصولی برای رفع دغدغه اقشار مختلف جامعه در بحث تامین معیشت و ... تاکید کرد.

 

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه بررسی حوائج و مشکلات مردم و گره گشایی از گره های مردم ضروری است، گفت: ما باید خدمتگزار مردم باشیم و در این مسیر هرچه خدمت کنیم باز هم کم است.

 

 

 

وی یادآورشد: ائمه سراسر کشور با احصا مشکلات شهرها و استان خود و ارائه آن به مرکز توانستند نزدیک به ۶۰۰۰ طرح و مشکل و همچنین راهکارهای برون رفت از آن را در کتابچه ای جمع آوری نمایند و تقدیم رئیس جمهور کنند که انشالله این طرح ها و مشکلات توسط استاندار محترم نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 1122112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha