خروجی تکریم و تبیین مکتب حاج قاسم باید تربیت انسان باشد

امام جمعه کرمان گفت: هر کسی که می خواهد برای شهید سلیمانی کار کند باید تکریم، تبیین و تربیت را سه مأموریت جدی قلمداد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، سه شنبه شب( ۹ آذر) در نشست کمیته شهرستانی ستادهماهنگی ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:ساختارها برای برگزاری دومین مراسم سالگرد در تهران و کرمان به بهترین وجه ممکن شکل گرفته است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان کمیته شهرستانی را یکی از کمیته های فعال ستاد اعلام کرد که کار را به خوبی در شهرستان ها دنبال می کند و افزود: اما واقعیت این است سه مأموریت در ستاد و کمیته ها و بنیاد و هر کجا که می خواهد برای حاج قاسم کار انجام دهد باید جدی گرفته شود تا منویات مقام معظم رهبری را در رابطه با حاج قاسم تأمین کند.

 

 

وی ادامه داد: یکی از این محورها، سالگردها است که یک تکریم ویژه است و تجلیل از شهادت و جهاد و مقاومت به محوریت شخصیتی که ۴۰ سال در سنگر جهاد به عنوان آزادمرد دینی ایستاد و برای شهادت لحظه شماری کرد.

 

 

امام جمعه کرمان نیاز به تبیین مکتب حاج قاسم به عنوان دومین محور پس از تکریم و تجلیل را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه این مکتب در ابعاد مختلف خود نیازمند تبیین است؛ اظهار کرد: هر که می خواهد از این مکتب استفاده کند باید خود را با این مکتب آشنا کند.

 

 

وی شهید سلیمانی را محصول نظام جمهوری اسلامی ایران و دست یافتنی دانست و گفت: مکتب حاج قاسم در راستای مکتب امامین انقلاب و مکتب پیامبر اسلام است.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: خروجی تکریم و تبیین باید تربیت انسان در این تراز و جایگاه باشد که شهید سلیمانی ۴۰ سال مواظب تربیت بود؛ تربیت به تمام معنای اسلامی را در قالب انسان شایسته ای بروز داد و اینجا نقش رسانه ها به خصوص صدا و سیما به صورت جدی است.

 

 

وی در پایان بیان کرد: کرمان کانون این حماسه و حادثه بزرگ در تاریخ است.

 

کد خبر 1122149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha