شهید فخری‌زاده سرباز واقعی امام زمان(عج) بود/ نگاه ویژه شهید به زمینه‌سازی ظهور

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور با بیان اینکه فخری‌زاده دانشمندی عالم، عارف، مومن و متدین بود، گفت: ایشان سرباز واقعی امام زمان(عج) بود و برای زمینه‌سازی ظهور نقش آفرینی کرد و انتظار می‌کشید تا در رکاب حضرت مهدی(عج) نقش‌آفرینی کند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور در مراسم گرامیداشت شهید هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده که امشب در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: پس از اینکه شهید فخری زاده ترور شد و نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد پدر هسته ای ایران را ترور کردیم و اسرائیل می تواند خواب راحت داشته باشد مردم کشورمان متوجه شدند چه گوهر ارزشمندی را از دست داده اند.

 

وی با اشاره به اینکه فخری زاده دانشمندی عالم، عارف، مومن و متدین بود، ابراز کرد: ایشان سرباز واقعی امام زمان(عج) بود و برای زمینه سازی ظهور نقش آفرینی کرد و انتظار می کشید تا در رکاب حضرت مهدی(عج) نقش آفرینی کند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند معنای انتظار نشستن و دعا کردن نیست، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز طلوع خورشید عظمای ولایت است و منتظران ظهور در نظام جمهوری اسلامی باید آمادگی خودشان را بالا ببرند تا با ظالمان و مستکبران مبارزه کنند.

 

آقاجانپور با تاکید بر اینکه این آمادگی نیاز به اقتدار دفاعی نیز دارد، گفت: تنها راه ایستادگی در برابر زورگویی ها و خواسته های نامشروع آمریکا و نظام سلطه قوی شدن است و دانشمند شهید فخری زاده کاری کرد که ما قوی و مقتدر شویم.

 

وی با اشاره به اینکه برخی تصور می کردند دشمن با مذاکره دست از تحریم و دشمنی با ما برمی دارد، گفت: ماهیت نظام سلطه سلطه گری است و قرآن می فرماید هرگز اینها با شما سازش نمی کنند تا زمانی که تسلیم آنها شوید و شهید فخری زاده کاری کرد ما امروز قوی شویم و با اقتدار در مقابل اینها بایستیم.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه امروز اگر نمایندگان ایران در مجامع بین المللی زیر بار سلطه گری آمریکا و نظام سلطه نمی روند به برکت مجاهدتهای شهدای ماست، خاطرنشان کرد: پیام شهید فخری زاده برای ما این است که باید مقاومت و ایستادگی کرده و آمادگی معنوی و دفای خود را بالا ببریم تا در برابر دشمنان با توان بالا امکان ایستادگی داشته باشیم.

 
کد خبر 1122353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha