مادر شهید دریادل «محمد ابراهیم کاظمی» تکریم شد

مادر شهید دریادل«محمد ابراهیم کاظمی»، شهید ناوچه کنارک به مناسبت روز نیروی دریایی و با همراهی دختران نوجوان مسجدی و به همت کانون امام رضا (علیه السلام) گرمه در جوار مزار پسرش تکریم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دختران نوجوان مسجدی و دانش آموزان مدرسه حجاب شهرستان گرمه با همراهی اهالی فهما به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی در گلزار شهدای شهر درق بر مزار شهید «محمد ابراهیم کاظمی» شهید ناوچه کنارک و کنار مادر بزرگوارش حاضر شدند.

 

در این دیدار که با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی انجام گرفت، «زهرا امانی» مادر صبور آن شهید والامقام  در جمع علاقه‌مند و پرشور دختران نوجوان مسجدی و با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و تنی چند از فعالان فرهنگی شهرستان گرمه در قالب طرح سه شنبه های تکریم و شکوه مادری ارج نهاده شد.

 

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این مراسم معنوی که در گلزار شهدای درق انجام گرفت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با سیره شهدا را بهترین روش تربیتی و تاثیرگذارترین راه جهت دهی اخلاقی انسانی در نوجوانان  ذکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا مروج این فرهنگ ارزشمند و انسان ساز باشیم.

 

وی ضمن قدردانی از مادر شهید و همراهان وی، این حضور را توفیقی ارزشمند برای فعالان فهما عنوان کرد و گفت: طرح شکوه مادری دومین مرحله از اجرای سه شنبه های تکریم است که بنا داریم در این دوره ضمن قدردانی از مادران معزز شهدا در معرفی الگوهای ماندگار تربیتی  برای نوجوانان و جوانان گام برداریم.

 

در این دیدار ضمن تکریم مادر شهید کاظمی و قدردانی از خانواده معزز آن شهید، دختران نوجوان بر مزار دیگر شهدا نیز حاضر شدند و مزار شهدا را با گلاب ناب غبارروبی و عطرافشانی کردند.

 

گفتنی است، «محمدابراهیم کاظمی» از شهدای خراسان شمالی است و در شهر درق  از توابع شهرستان گرمه به دنیا آمد که در پی سانحه ناوچه کنارک در آب‌های دریای عمان در روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت سال ۹۹ به شهادت رسید.

کد خبر 1122439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha