تامین آب شرب  و کشاورزی اولویت اول ما است

سردار زهرایی با بیان اینکه اولویت اول ما آب شرب و آب کشاورزی است گفت: کار آبرسانی شرب را در هفت هزار و ۲۰۰ روستا طی ۲ سال با تفاهم نامه دولت که به موافقت نامه تبدیل می شود، انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار محمد زهرایی»  امروز (پنجشنبه ۱۱ آذر) در حاشیه سفر به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش جهادگران در مقابل هم قرار گرفتن واژه هایی از قبیل جهادگری مقابل سوداگری، انفاق مقابل نفاق، رفتار مومنانه مقابل رفتار منافقانه، دلدادگی مقابل وادادگی، وارستگی مقابل وابستگی، شجاعت مقابل خیانت، رفاقت مقابل رقابت است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: رزمایش جهادگران می خواهد نشان دهد، نسل جدید گام دوم انقلاب همچنان که سلف گذشته‌شان در دفاع مقدس و استقرار نظام اسلامی جانانه ایستادند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب کردند، با همان قدرت و قوت بلکه با بصیرت بیشتر، استقامت بیشتر و با پایمردی بیشتر تا ظهور تمدن نوین اسلامی و تحقق جامعه اسلامی پیش خواهند برد.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکرد مردمی دارد اضافه کرد: ما هم برای مردمی کردن فعالیت ها و تحقق شعارها، بسیج جامعی را به رییس جمهور ارائه دادیم و کارهای کارشناسی در حال انجام است تا به یک سند بالادستی تبدیل شود.

 

زهرایی عنوان کرد: یک بخش از اقدامات ما محرومیت زدایی در روستاها است که در روستاها ۱۰ هزار و ۲۸۳ روستا مدنظر است؛ اولویت اول ما آب شرب و اولویت دوم نیز آب کشاورزی است که کار آبرسانی شرب در هفت هزار و ۲۰۰ روستا طی ۲ سال با تفاهم نامه دولت که به موافقت نامه تبدیل می شود، انجام می دهیم.

 

وی تصریح کرد: آخرین اولویت ما نیز ساخت کارگاه های زیرساخت اشتغال در روستاها است؛ پایداری مردم در روستاها غیر از امورات زیرساختی آب و برق حتما نیاز به کارگاه های زیرساختی دارد که دنبال آن هستیم و امیدواریم با رویکردی که دولت دارد بتوانیم رشد فزاینده ای در همکاری مشترک داشته باشیم.

 

کد خبر 1122799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha