حادثه بمباران زمین فوتبال چوار در سطح جهان مطرح شود

حجت الاسلام میهن پرست با بیان اینکه اولویت اول دولت سیزدهم بر اقتصاد مقاومتی بانگاه درون زا و برون نگر است، گفت: حقیقتا باید بمباران زمین فوتبال چوار توسطه رژیم بعثی در دوران دفاع مقدس هم جهانی بشود و هم به ابعاد مختلف آن پرداخته شود.

به گزارش خبرگزارش شبستان از ایلام، امام جمعه شهر چوار، ظهر امروز(۱۲ آذر) در خطبه های نماز جمعه در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) این شهر با اشاره به خطبه هفتاد و نهم کتاب شریف نهج البلاغه، اظهار کرد: حضرت امام علی(ع) در این خطبه می فرماید که آیا گمان میکنی که می توانی به آن ساعتی رهنمون شوی که هر گاه کسی در آن ساعت حرکت کند، با حادثه بدی روبه رو نخواهد شد؟ و از آن ساعت برحذر داری که هر کس در آن حرکت می کند، زیان می بیند؟ کسی که تو را در این گفتار تصدیق کند قرآن را تکذیب کرده (چرا که قرآن همه این امور را از سوی خدا میداند و از یاری جستن از خدا در رسیدن به هدف های مطلوب و مصون ماندن از حوادث ناخوشایند، خود را بی نیاز می پندارد.

 

حجت الاسلام « شهاب االدین میهن پرست» گفت: حضرت امام علی(ع) در ادامه این خطبه می فرماید که تو می خواهی با این ادعا کسانی که به دستورت عمل میکنند، تو را ستایش کنند نه پروردگار خود را، زیرا - به گمان خود - تو او را به ساعتی که در آن به مقصود می رسد و از زبان برکنار می ماند، هدایت کردهایا (چه پندار باطلی!)

 

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مردمی سازی تبلیغات با محوریت مساجد و تشکل های مردمی، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی است که اکنون و در گام دوم انقلاب اسلامی باید متناسب با اقتضائات تبلیغات در شرایط حاضر آماده خدمت شود، این ماموریت در حکم انتصاب رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط رهبر انقلاب اسلامی آمده است.

 

امام جمعه چوار گفت: مفاد این حکم منشوری کوتاه و گوبا برای ارتقاء سطح فعالیت های همه نهادهای تبلیغی است، رهبر معظم انقلاب در این حکم می فرماید که توصیه ی اینجانب مردمی کردن بزرگداشت ها و فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی و به کارگیری ابتکارات و خلاقیت های جوانان انقلابی و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی است، توصیه ی دیگر چایک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زائده ها و فرسودگی های آن است.

 

حجت الاسلام میهن پرست ابراز کرد: کریمی تبار یادآور شد: مذاکرات موسوم به مذاکرات هسته ای از روز ۸ آذر شروع شده و ادامه دارد، طبعا انتظار نمی رود در اولین دور مذاکرات در دولت جديد هفتمین دور مذاکرات وین- همه چیز به نتیجه برسد، این دور از مذاکرات توسط دولت سیزدهم در آغاز به کار دولت با مذاکرات دولت یازدهم در آغاز به کارش تفاوت دارد.

 

وی بیان کرد:‌ شرایط اکنون اما بسی متفاوت با قبل است زیرا اكنون و براساس آمارها و نظرسنجی ها اکثریت مردم نه به آمریکا و نه وعده های او دیگر هیچ اعتمادی ندارند. و  در عرصه خارجی ایران انقلابی مهمترین محور مقاومت است که پس از ۸سال آمریکا را در غرب آسیا زمین گیر کرده است و خواب های پریشان مثلث عبری عربی عربی را تبدیل به کابوس کرده است.

 

امام جمعه چوار یادآور شد: دولتی بر سر کار آمده است که برجام را اولویت اول نمی داند، اولویت اول دولت سیزدهم بر اقتصاد مقاومتی بانگاه درون زا و برون نگر است و نگرش به بیرون اول به همسایگان است و سپس به شرق و همه کشورهای جهان است.

 

وی گفت: رهبر انقلاب در جمع دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای استان، شهادت چندین ورزشکار و تماشاگر ایلامی بر اثر بمباران مسابقه فوتبال در ۲۳ بهمن ۶۵ را یادآور مظلومیت شهدای ورزشکار خواندند و با بیان اینکه صدام این جنایات را به پشتوانه مدعیان جهانی حقوق بشر انجام میداد، افزودند که نويسندگان و هنرمندان، این بیان حقایق را در ابعاد جهانی معرفی، و مدعیان دروغین حقوق بشر را رسوا کنند.

 

حجت الاسلام میهن پرست ابراز کرد:  جادارد از باز رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به خاطر اشاره به جریان زمین فوتبال چوار تشکر کرد، حقیقتا باید این موضوع هم جهانی بشود و هم به ابعاد مختلف آن پرداخته شود از برگزارکنندگان محترم کنگره عظیم ۳۰۰۰شهید استان ایلام کمال تشکر و قدردانی را دارم.

کد خبر 1122995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha