برگزاری دوره آموزشی حسابداری توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

به همت خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران، ترم اول دوره آموزش جامع و کاربردی حسابداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با توجه به نیاز توانمند سازی دانشجویان جهت کسب مهارت های لازم برای اشتغال در رشته حسابداری، کانون علمی خدمت رضوی منطقه 14 اقدام به برگزاری دوره آموزش جامع و کاربردی حسابداری نموده است. در ترم اول این دوره، پس از تشریح اصول و مفروضات حسابداری و تجزیه و تحلیل معاملات و عملیات مالی، انواع مختلف گزارشگری رویدادهای مالی و تهیه صورت های مالی با استفاده از کاربرگ تدریس خواهد شد.

در این دوره دانشجویان با مفاهیم پایه حسابداری، اجزاء تشکیل دهنده معادله حسابداری، دارایی، سرمایه و بدهی، تعریف این موارد و توضیح ماهیت آنها، تجزیه و تحلیل معاملات و عملیات مالی، تشخیص اولیه رویدادهای مالی از رویدادهای غیر مالی، بسط معادله حسابداری، شناخت زبان حسابداری، بیان رویدادهای مالی به زبان حسابداری، ثبت رویدادهای مالی در اسناد حسابداری، اسناد حسابداری، مصرف کننگان گزارشات مالی، درون سازمانی و برون سازمانی، موجودی مواد وکالا به 4 روش شناسایی ویزه، روش میانگین موزون، روش fifo (اولین صادره از اولین وارده) و روش lifo  (اولین صادره از آخرین وارده)، حسابداری اسناد تجاری آشنا می شوند.

این دوره به صورت مجازی برگزار می شود و در این نوع آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره ی آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت ازشبانه روز، دارند که این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست.

مدرس دوره خانم فرشته نامی فرد طهرانی، دانشجوی دکتری تخصصی (Phd) حسابداری، استاد دانشگاه پیام نور غرب و مدیر مالی سازمان نظام روانشانی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد. تا کنون 2 جلسه از این دوره 4 روزه برگزار شده است. شرکت در این دوره برای عموم مردم آزاد و رایگان بود. دانشجویانی که موفق به کسب نمره قبولی در ترم اول این دوره بشوند می توانند در ترم دوم ثبت نام نمایند.

کد خبر 1123442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha