فهما انسجام و هماهنگی را در بین کانون ها رشد داده است

احمدی با اشاره به رویداد ملی فهما ویژه کانون های مساجد گفت: فهما انسجام و هماهنگی را در بین کانون های فرهنگی و هنری نسبت به گذشته رشد داده است.

«اسماعیل احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به رویداد ملی فهما و اثرات آن بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و اظهارداشت: فهما تنها یک فرصت رقابتی سالم و شناسایی کانون های فعال مساجد نیست بلکه بر حوزه تعاملات، انسجام و هماهنگی بین این مراکز نیز اثر داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه با اشاره به شناخت واقعیت های کانون ها و فرصت ها و ظرفیت هایی که می تواند رشد پیدا کند و در رقابت ملی دیده شده، افزود: بسیاری از اعضا، مدیران و ارکان کانون های مساجد در این سال ها با وجود شرایط رقابتی و کرونایی انگیزه فعالیت بر بستر جدید و برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد را یافته اند.

 

وی اشتراک فعالیت ها، ارتقا جایگاه و شناخت سطح هر کانون را از ابعاد موثر فهما بیان کرد و اذعان داشت: باید سطح آشنایی مدیران مسئول اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد از این زیست بوم مجازی افزایش یابد و مشکلات و نقص های فنی و شرایط سخت نیز برای کانون های روستایی و شهرستانی تسهیل شود.

 

احمدی اضافه کرد: مشکلات اینترنت و سخت افزاری از جمله مشکلات زیرساختی برای مشارکت در سطح فهما است.

 

*نقش مقتضیات محلی در رقابت فهما

 

وی با اشاره به استعداد و ظرفیتی که در کانون های مساجد مناطق مختلف نهفته است، تصریح کرد:‌ شرایط محلی و توانمندی های هر کانون در بستر سامانه بچه های مسجد دیده شده تا فرصت ها را شناسایی و رشد بدهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه ادامه داد: در این رقابت فهما نقش تخصص و فرصت بین کانون های مساجد دیده شده تا همبستگی بین گروه های همسان ایجاد شود.

 

وی به فعالیت کانون های مساجد شهرستان مبارکه در این رویداد گفت:‌جلسه آموزشی برای مدیران مسئول برگزار شده و زمینه سازی فعالیت بیشتر فراهم شده که نیازمند حمایت از مراکز فعال است.

کد خبر 1123918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha