پوستر سیزدهمین دوره آزمون حفظ کل «ترنم وحی» منتشر شد

پوستر سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه ، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» ۱۴۰۰ ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن منتشر و توزیع شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این مؤسسه پوستر رخداد مهم قرآنی فصل سیزدهم ترنم وحی این دوره به شکلی متفاوت به عنوان یک اثر هنری فاخر و معنوی شامل دعای سلامتی وجود حضرت ولی عصر (عجل ا… تعالی فرجه الشریف) چاپ و منتشر شده است.

 

بنا بر این گزارش ، با هدف اطلاع رسانی و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و شکوفایی حافظان قرآن ، پوستر ترنم وحی دوره سیزدهم به دفاتر ، شعب و کانون های مهد قرآن سراسر کشور و سایر مراکز و دستگاههای قرآنی و فرهنگی ارسال شد.

 

یادآور می شود، سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه ، تدبر و تفسیر “ترنم وحی” سال ۱۴۰۰ در مرحله استانی با حضور ۳۲۰ حافظ کل قرآن عضو مهد قرآن سراسر کشور از مرداد ماه سال جاری آغاز و از این تعداد ۱۲۲ قرآن آموز از ۱۴ استان به مرحله کشوری راه یافتند . خاطر نشان می گردد مرحله کشوری این آزمون سراسری به صورت غیر حضوری طی روزهای ۱۷ و ۱۸ آذر ماه با حضور داوران بین المللی و کشوری برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1124436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha