دستور ویژه استاندار برای ارائه خدمات و پیگیری حادثه اتوبوس دهدشت-تهران

استاندار کهگیلویه وبویراحمد جهت ارائه خدمات، همکاری و پیگیری حادثه دلخراش و سانحه‌ مصیبت‌بار اتوبوس دهدشت – تهران به حوزه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری دستور ویژه دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» امروز (۱۶ آذر ماه) در پی حادثه وقوع سانحه ناگوار و دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت - تهران که موجب درگذشت و مصدوم شدن تعدادی از هم استانی های عزیزمان شده، با اظهار همدردی، خواستار پیگیری مشکلات خانواده های جانباختگان و مصدومین این حادثه شد. 
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه، تاکید کرد: برای کاهش الام خانواده های عزیز و داغدار جانباختگان و مصدومین این حادثه، هرگونه همکاری جهت ارائه خدمات به خانوادههای این عزیزان که هم ‏اکنون لازم است، اقدام شود.
 

احمدزاده، اولویت اصلی را بر شناسایی و تعیین هویت جان‏باختگان و کاهش آلام خانواده‏ های این عزیران و همچنین پیگیری درمان مصدومین بیان کرد. 
 

وی تاکید کرد: دستگاه های مرتبط با انجام اقدامات کارشناسی، علت وقوع این سانحه تاسف‏ بار را به دقت بررسی و پیگیری قانونی لازم را برای احقاق حقوق مصدومین و خانواده های داغدار جانباختگان به‏ عمل آورند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتقال جانباختگان و پیگیری درمان مصدومین این حادثه تاکید کرد و گفت: مسئولان برای کاهش آلام و درد‌های خانواده‌های داغدار اهتمام جدی داشته باشند.

 

بنابراین گزارش، بامداد امروز اتوبوس دهدشت -تهران در مسیر آزادراه کاشان -قم با یک دستگاه تریلر برخورد کرد که منجر به جانباختن و زخمی شدن تعدادی از عزیزان هم استانی مان شد.

 

«سیدجواد هاشمی» امروز (۱۶ آذر ماه) در این زمینه، اظهار کرد: براساس اطلاعاتی که طی تماس تلفنی با فرماندار کاشان داشتم، متاسفانه تاکنون هشت نفر جانباخته و ۱۶ زخمی در تصادف اتوبوس دهدشت-تهران اعلام شده است.
 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به گفته فرماندار کاشان حال ۲ نفر از مصدومین وخیم است.
 

وی با بیان اینکه از هشت نفر جانباختگان پنج نفر مرد و سه نفر زن هستند، ادامه داد: ساعت ٠٣:٢٠ امروز ۱۶ آذر ماه، این اتوبوس که از دهدشت عازم تهران بود در هشت کیلومتری عوارضی کاشان-قم حوالی باغ فین با یک دستگاه تریلی تصادف کرد و واژگون شد.
 

هاشمی با اشاره به اینکه مجروحان توسط آمبولانس های هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند، گفت: علت تصادف در دست بررسی است.
 

به گفته معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عملیات شناسایی مجروحین و جانباختگان در حال بررسی است

کد خبر 1124467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha