نشست هم اندیشی مدیران کانون های رودبار جنوب حول برنامه های فهما ۱۴۰۰ برگزار شد

مجید خوبی زاده گفت: امروز ۱۶ آذر ماه هم زمان با سفر مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به شهرستان رودبار جنوب، نشست هم اندیشی و پیگیری برنامه های سومین رویداد ملی فهما ویژه مدیران کانون های این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۶ آذر ماه هم زمان با سفر مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به شهرستان رودبار جنوب، نشست هم اندیشی و پیگیری برنامه های سومین رویداد ملی فهما ویژه مدیران کانون های این شهرستان برگزار شد.



«مجید خوبی زاده» در تشریح این خبر، گفت: از آنجایی که تا پایان سومین رویداد ملی فهما فرصت اندکی باقی مانده و برخی از مدیران کانون ها در ثبت برنامه های این رویداد در سامانه بچه های مسجد با مشکلاتی مواجه بودند، این نشست برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: در این نشست که با حضور کارشناسان ستاد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد تا مدیران از طریق هم اندیشی با آنها بتوانند سریع تر گزارش عملکرد فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کنند.


وی اظهار کرد: همچنین در این نشست به سوالات مدیران در خصوص نحوه ثبت درخواست و اخذ مجوز الکترونیکی کانون ها و نیز بروز رسانی اطلاعات کتاب خانه های مساجد پاسخ داده شد.


خوبی زاده یکی دیگر از محورهای این نشست توجیهی را جشنواره قرآنی مدها متان برشمرد و عنوان کرد: از آنجایی که پایان آذر ماه آخرین مهلت مسابقات قرآنی مدها متان است بنابراین مدیران کانون ها با نحوه اجرای این مسابقات آشنا شدند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: ارزیابی کانون های فهما در سومین رویداد ملی فهما همچون رویداد های گذشته بر اساس فعالیت های آنها در سامانه بچه های مسجد انجام می شود.


وی بیان کرد: این ستاد از ابتدای آغاز فهما ۱۴۰۰ اولویت خود را بر برگزاری نشست های توجیهی مدیران کانون های فهما به صورت حضوری و مجازی گذاشته تا از طریق آموزش های لازم زمینه حضور کانون ها در این رویداد ملی را فراهم کند.

 

خوبی زاده عنوان کرد: با توجه به این که بسیاری از مدیران کانون ها دسترسی آسان به اینترنت پر سرعت برای ورود به سامانه بچه های مسجد ندارند بنابراین نشست فهما ۱۴۰۰ با حضور مدیران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد تا از اینترنت پر سرعت برای ثبت فعالیت های خود استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه خاطرنشان کرد: می طلبد کانون های فهمای جنوب کرمان برای حضور فعال در این رویداد ملی، از فرصت باقی مانده نهایت استفاده و بهره را ببرند و همکارمان ما آمادگی لازم برای پاسخ‌گویی به سوالات آنها در زمینه فهما را دارند.

کد خبر 1124506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha