رویکردهای خلاقانه و نوآورانه فرصتی برای عبور از فعالیت های سنتی به مدرنیته است

نصیری با اشاره به اهمیت راه اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق گفت: رویکردهای خلاقانه و نوآورانه فرصتی برای عبور از فعالیت های سنتی به مدرنیته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اصغر نصیری» در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت جایگاه مشارکت های مردمی شهرداری کرج گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز از جمله سرمایه گذاری های مهم مدیریت شهری است. 

 

معاون سرمایه گذاری و مشارکت های سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج افزود: راه اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز زمینه تعالی برنامه های فرهنگی و خدماتی با نگاه نوآورانه و خلاق برای شهروندان البرزی است.

 

وی با اشاره به اهمیت استقرار گروه ها و استارتاپ های فعال بیان کرد: رویکردهای خلاقانه و نوآورانه فرصتی برای عبور از فعالیت های سنتی به مدرنیته است. 

 

به گفته وی، شرکت دانش بنیان سیوان در مسیر راه اندازی شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری در نقاط مختلف کشور فعالیت دارد و طراحی و ساخت کارخانه نوآوری البرز با نگاه ملی و الگو برای مراکز مشابه طراحی در سراسر کشور است. 

 

معاون سرمایه گذاری و مشارکت های سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: متناسب با عنوان شعار سال مبنی بر رشد تولید و مانع زدایی انتظار می رود که کارخانه نوآوری البرز با نگاه ملی الگویی برای مراکز مشابه طراحی در سراسر کشور تلقی شود. 

 

 

کد خبر 1125705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha