پیشتاز بودن در فرهنگ نیازمند توجه مستمر به زیرساخت ها است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرهنگ راین را پیشتاز خواند و گفت: برای حفظ این پیشتازی باید همچنان همیشه به زیرساخت ها توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، بعد از ظهر شنبه(20 آذر) در سفر نیمروزی به راین ضمن افتتاح حرم مطهر شهدای گمنام آرمیده در تپه نورالشهداء، در گلزار شهدای راین نیز حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، به مقام این شهدا ادای احترام کرد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در این سفر همچنین با والدین شهیدان سیده مهدیه و سیده فاطمه سادات حسینی از شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی دیدار و گفتگو کرد.

 

 

وی همچنین از مسجد النبی(ص) که به همت حاج علی حسین زاده از خیرین راین در دست احداث است و از خانه عالم و آشپزخانه آن که تکمیل شده بازدید و از همت والای این خیّر و خانواده او قدردانی کرد.

 

 

امام جمعه کرمان همچنین مجموعه مهمانسرای مسجد جامع راین را نیز افتتاح کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پایان این سفر گفت: راین از قدیم الایام به دو صفت تدین و سختکوشی مردمانش معروف بوده و هر چه تاریخ راین را ورق می زنید، متدین بودن، مسجدی بودن و اهل حسینیه بودن این مردم جدی است.

 

 

 

وی با افزودن اینکه مردم راین، مردمی پرکار و زحمتکش و همیشه اهل عمران و آبادانی بودند؛ اظهار کرد: از نظر فرهنگی زیرساخت ها متناسب با شهر راین زیرساخت های پیشرفته ای است و فرهنگ نیز نیاز به پیشرفت های جدی دارد.

 

 

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در سفر امروز بخشی از طرفیت های فرهنگی و افتتاح ها را دیدیم و از امام جمعه فعال، کوشا و زحمتکش و مردمی که به او کمک می دهند قدردانی می کنم؛ تصریح کرد: بحث فرهنگی راین پیشتاز است که برای حفظ این پیشتازی باید همچنان همیشه به زیرساخت ها توجه ویژه شود.

 

 

 

در این سفر دکتر پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان، فرماندار کرمان حضور داشتند.

 

 

همچنین، گزارشی از پروژه تقاطع هم سطح شهرداری راین که با تصویب شورای ترافیک در ورودی شهر در حال اجرا است توسط مهندس مهدی قائمی، شهردار راین در خصوص طرح و نحوه اجرا ارائه و مقرر شد کار اجرای میدان مطابق مصوبه شورای ترافیک ادامه یابد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1125865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha