رویداد فهما با ایجاد رقابتی سالم موجب تقویت فعالیت های کانون های مساجد شده است

اسدی گفت: رویداد فهما سبب شده رقابت سالمی در بین کانون های مساجد در سطح استان و کشور شکل بگیرد و همین امر هم منسجم تر و بیشتر شدن فعالیت کانون های مساجد را به دنبال داشته است.

«اکرم اسدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از موضوعاتی که در کانون سراج به صورت جدی دنبال می شود، شرکت در رویداد فهما و ثبت فعالیت های کانون در سامانه بچه های مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان (عج) روستای باورس محمدیه ادامه داد: تاکنون کانون سراج توانسته در رویداد فهما با ثبت فعالیت های خود به ویژه در شبستان های هنر، فرهنگ ونوآوری 10 هزار و 260 امتیاز کسب کند.

 

وی عنوان کرد: ما به عنوان خادم کانون و مسجد وظیفه خود را این می دانیم که به وظایفی که بر عهده گرفته ایم به نحو احسن عمل کنیم و خداوند متعال را شاکر هستیم که تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گرفته و کوتاهی نکرده ایم.

 

اسدی تأکید کرد: برای ثبت فعالیت های کانون سراج در سامانه بچه های مسجد، این سامانه را به خوبی بررسی کرده و آشنایی کامل با شبستان ها و رواق ها و نحوه چگونگی ثبت فعالیت ها و گزارش ها پیدا کرده و اقدامات کانون را در شبستان ها و بخش های مختلف ثبت کرده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی رویداد فهما قرار داریم، لازم است همه کانون ها از فرصت باقی مانده استفاده کرده و نسبت به مسئولیتی که پذیرفته اند متعهد باشند و از ظرفیت کانون نهایت استفاده را کرده و با ثبت فعالیت کانون در رویداد فهما از امتیازات این رویداد ملی بهره مند شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان (عج) روستای باورس محمدیه با اشاره به اهمیت رویداد فهما اظهار کرد: رویداد فهما تأثیر بسزایی در تقویت فعالیت های کانون داشته چراکه در بخش ها و موضوعات متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی و غیره جایی برای فعالیت وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: هر کانونی با توجه به موقعیت مکانی، توانایی ها و استعدادهایی که دارد می تواند فعالیت کرده و ثبت گزارش در سامانه  داشته و امتیاز کسب کند.

 

اسدی خاطر نشان کرد: رویداد فهما سبب شده رقابت سالمی در بین کانون های مساجد در سطح استان و کشور شکل بگیرد و همه مدیران کانون ها شاهد رتبه و جایگاه خود از نظر کسب امتیاز با توجه به میزان ثبت فعالیت در استان و شهر خود باشند و همین امر هم سبب منسجم تر و بیشتر شدن فعالیت کانون های مساجد شده است.

 

کد خبر 1126352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha