موفقیت های امروز ملت ایران مرهون خون شهدا است

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی، موفقیت های امروز راملت ایران مرهون خون شهدا دانست و گفت: جوانان امروز با ادامه راه شهدا آینده درخشانی برای کشور رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌ الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(23آذر)، در مراسم اهدای مدال قهرمانی به ورزشکاران لرستانی مسابقات پاراآسیایی بحرین، اظهارداشت: امروز ملت ایران به روزی رسیدند که کشورهایی که روزی برای ما تعیین تکلیف می‌کردند نه تنها در حاکمیت ما دخالت ندارند بلکه در ناراحت این هستند که پیام انقلاب اسلامی به بقیه کشورها سرایت کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان موفقیت های امرو انقلاب اسلامی را مرهون خون پاک شهدا خواند و افزود: امروز باید راه شهدا ادامه یابد و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه منتقل شود.

 

وی به رسالت جوانان در رقم زدن آینده کشور اشاره کرد و گفت: موفقیت‌های ایران به سادگی به دست نیامده بلکه با غم و اندوه مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدایی به دست آمده که از غم عزیزشان قد خمیده کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: باید زندگی شهدا در قالب زبان هنر و با استفاده از این ظرفیت ها برای نسل امروز بازگو و تبیین شود.

 

وی عنوان کرد: برای حرکت در مسیر شهد و انقلاب باید آرمان های شهدا برای نسل امروز تبیین شود و نسل نو با اینکه شهد چگونه از لذت‌های حلال دنیوی خود گذشتند، آشنا شوند.

 

نماینده ولی  فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکهامیر حسین علی‌پور قهرمان مسابقات پاراآسیایی بحرین تبریک گفت که امروز مدالش را به سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید امان‌الله بهرامی چگنی تقدیم کرد، عنوان کرد: البته این گونه اقدامات از جوانان استان لرستان انتظار می‌رود زیرا به فرموده مقام معظم رهبری استان لرستان مرکز تدین است.

کد خبر 1127036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha