مسئولیت سنگین ما حفظ آبروی انقلاب و مردم است/ حاج قاسم الگوی آرمانی ما

حسین معروفی گفت: هدف دشمن انشقاق و تزلزل در بدنه جامعه ما است که حفظ وحدت آن را خنثی می کند بنابراین وحدت برای تولید قدرت، عزت و شرف ما است که این همایش مفهومش همین است و مسئولیت سنگین ما حفظ آبروی انقلاب و مردم ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۵ آذر ماه «حسین معروفی» در همایش سران طوایف جنوب شرق کشور در شهر عنبر آباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار دلها، عشایر زادگی را از افتخارات شهید سلیمانی برشمرد و گفت: سردارسلیمانی، شهید بزرگ عشایر است و در حیات طیبه خویش و ۳۰ سال مجاهدتش  همواره با عشایر و خانواده های معظم شهدای عشایر ارتباط تنگاتنگ داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شاخص های مکتب سلیمانی افزود: سردار دلها همواره بر تکریم عشایر و حفظ وحدت عشایر و طوایف تاکید داشتند.

وی ابراز کرد: هیچگاه صحنه های نبرد عشایر در کرمان و هرمزگان و سیستان در جنگ هشت ساله و تلاش برای امنیت مرزهای جنوب شرق کشور فراموش نمی شود‌.

معروفی لشکر ۴۱ ثارالله را متعلق به جنوب شرق کشور دانست و اظهار کرد: وجود سپاه ثارالله کرمان برای حراست از دین و برقراری امنیت برای همه مردم کشور است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما بر خود می بالیم که به عنوان بسیج مستضعفین امروز میزبان شما انسان های سلحشور و بزرگی هستیم که امام خامنه ای عزیز به وجودتان افتخار می کند.

معروفی عنوان کرد: الگوی آرمانی ما حاج قاسم سلیمانی است که در حیات طیبه و در زمان شهادتشان راه را مشخص کردند و امام ما ایشان را مکتب و مسیری درس آموز برای سعادت معرفی کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: تبعیت از امام جامعه، برای حفظ وحدت قبایل و عشایر با رعایت مشترکات، از آب و نان در مقابل دشمن واجب تر است.

وی هدف دشمن را انشقاق و تزلزل در بدنه جامعه ما قلمداد کرد و گفت: حفظ وحدت هدف دشمن را خنثی می کند بنابراین وحدت برای تولید قدرت، عزت و شرف ما است که این همایش مفهومش همین است و مسئولیت سنگین ما حفظ آبروی انقلاب و مردم ما است.

معروفی ادامه داد: قله و سرچشمه مکتب حاج قاسم سلیمانی، استان کرمان است بنابراین اصرار داریم کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خاتمه خاطرنشان کرد: کشور ما در هفته مقاومت یکپارچه حاج قاسمی خواهد بود.

کد خبر 1127502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha