گیلانیان ۴ میلیارد ریال نذورات نقدی به آستان قدس رضوی اهدا کردند

شفیعی ثابت از اهدای چهار میلیارد ریال نذورات نقدی از ابتدای امسال به آستان قدس رضوی در گیلان خبر داد.

«جواد شفیعی ثابت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه خادمیاران رضوی در حوزه های مختلف فعال هستند اظهار داشت: اهدای نذورات مردمی توسط آستان قدس رضوی در استان ها فراهم شده است.
 

دبیر کانون خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه با فرصتی که از سوی سازمان نذورات در اختیار کانون‌های خدمت رضوی استان‌ها قرار گرفته، مردم می‌توانند از داخل استان نذورات و نیت‌های مختلف خود را به حساب آستان قدس واریز کنند اعلام کرد: مردم با ارائه فیش به دفاتر استانی قبض نذورات خود را دریافت کرده و از تبرکات اهدایی کانون‌های خدمت نیز بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد ریال از طریق کانونهای خدمت رضوی واریز و قبوض در اختیار اهدا کنندگان قرار گرفته است، از همه مردم استان که دلداده امام هشتم (ع) هستند دعوت کرد برای انجام نیت‌ها و نذورات خود از طریق دفاتر کانون‌های خدمت رضوی اقدام کنند.

 

شفیعی ثابت اضافه کرد: می‌توان نیت‌های مختلفی همچون نذر فرش حرم، نذر روشنایی حرم، درمان بیماران، حمایت از محرومان، گندم کبوتران حرم، هدایای حرم و عقیقه و قربانی و توسعه عمرانی و ...را از درون استان انجام داد.

 

دبیر کانون خدمت رضوی استان تصریح کرد: شماره حساب واریز نذورات حتما باید با درج شناسه واریز و از طریق بانک ملت انجام گیرد و فیش‌های واریزی به دفاتر ارائه و قبض دریافت شود که شهروندان گیلانی برای دریافت شماره حساب و شناسه اختصاصی گیلان می‌توانند به دفاتر کانون خدمت رضوی مراجعه کنند.

 

شفیعی ثابت خاطر نشان ساخت: شماره حساب بانک ملت ویژه گیلانیان جهت واریز نذورات ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ و با شناسه اختصاصی ۸۲۵۰۱۰۰۶۰۰۱۸۹ می‌باشد که برای درج الزامی است.‌

کد خبر 1127510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha