آسیب های اجتماعی و مشکلات ناشی از آن در استان زنجان ریشه یابی شود

به گفته افشارچی، لازم است تا بر آسیب های اجتماعی و مشکلات به وجود آمده بر اثر آن تمرکز بیشتری کرد و این موضوعات ریشه یابی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: لازم است تا بر آسیب های اجتماعی و مشکلات به وجود آمده بر اثر آن تمرکز بیشتری کرد.

 

محسن افشارچی بر ضرورت ریشه یابی مشکلات استان گفت: در احصای مشکلات استان لازم است تا از مصادیق به کلیات بررسی و در جلسات آینده شورای فرهنگ عمومی مسائل به صورت ریزتر و مصداقی بررسی شود.

 

امام جمعه زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: در احصای مسائل اجتماعی و فرهنگی نظر دستگاه های اجرایی که به صورت میدانی درگیر هستند، باید در اولویت باشد.

 

آیت الله علی خاتمی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی با احصا و شناسایی مسائل، آژیر خطر را به صدا در می آورد و دستگاه‌ها و مجموعه های اجرایی باید تلاش کنند و برای حل آنها راهکار بیابند.

 

در این جلسه پنج مساله فرهنگی احصا شده در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان شامل پایین بودن سرانه زیرساخت های فرهنگی و هنری، ضعف نسبی تولید و مصرف محصولات فرهنگی و هنری، فاصله گرفتن نهاد خانواده از سبک زندگی ایرانی - اسلامی، پایین بودن سواد رسانه ای و مجازی و عدم بهره گیری از فرهنگ بومی در بازنمایی هویت و شعائر اسلامی - ایرانی و انقلابی در استان زنجان مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر 1128264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha