برنامه‌های رواق کتاب در طرح ملی فهما  ادامه دارد

یاری،گفت: در راستای ترویج فرهنگ توسعه کتاب رواق کتاب در کانون ایجاد و برنامه‌های رواق کتاب در طرح ملی فهما همچنان ادامه دارد.

نبی اله یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کتابخانه‌های مساجد یکی از بهترین فرصت‌های ترویج فرهنگی کتاب و کتابخوانی محسوب می‌شوند.

 

مدیرکانون شهدای درکه گیلانغرب افزود: کتابخانه‌های مساجد در همه شهر و روستاها دایر و کتاب مورد نیاز را در اختیار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان قرار می‌دهند و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی نظیر ساخت کتابخانه را بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

 

وی خاطر نشان کرد: مطالعه‌ یکی‌ از بهترین‌ راه‌های‌ غنی‌ سازی‌ و بهره‌وری‌ از اوقات‌ فراغت‌  و استفاده‌ مطلوب‌ و شایسته‌ از این ‌اوقات‌ تأمین‌ کننده‌ سلامت‌ روان‌ و رشد و تعالی‌ شخصیت‌ انسان‌ است‌.

 

یاری تصریح کرد: برگزاري کلاس روانخواني، روخوانی قرآن ، کلاس احکام، غبارروبي مسجد،برگزاری کرسي آزاد انديشي در خصوص حجاب وعفاف ،آموزش نماز برای جوانان و کودکان ، برگزاری کلاس هاي خياطي  برای بانوان، توزیع بسته های معیشتی، طبخ غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان ، برپایی نماز جماعت و گند زدایی و ضد عفونی محله از مهمترین برنامه های کانون است.

 

مدیرکانون شهدای درکه گیلانغرب اظهار کرد: طرح سه شنبه های تکریم یکی از مهمترین برنامه های رویداد فهما است که جوانان این کانون با جمعی از مسئولان از چندتن از خانواده شهدا سرکشی کردند.

 

وی در پایان گفت:  کمتر از ۲ روز تا پایان این رقابت ملی باقی مانده و کانون‌های مساجد تا پایان آذرماه فرصت دارند به ثبت اطلاعات کانون خود در سامانه بچه‌های مسجد بپردازند.

 

 

کد خبر 1128611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha