دیده شدن فعالیت های خوب بچه های مسجد در قالب فهما مورد توجه باشد

نادعلیزاده گفت: بر این اعتقادم که کارهای خوب باید دیده شود و یکی از برنامه های مهم در فهما همین دیده شدن خوب بچه‌های مسجد و فعالیت های آنان است که با استمرار می توان به توسعه بیشتری دست یافت.

«ولی الله نادعلیزاده » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» در حالی روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد که هزاران کانون فرهنگی هنری در دل مساجد سراسر کشور فعالیت کرده و در حال خدمات‌رسانی به اعضای خود هستند.

مدیر مسئول کانون شهید علی گراییلی مسجد النبی خرماکلا قائمشهر مازندران افزود: این کانون هم به عنوان یکی از کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مازندران از سال 75 فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون بیش از 2 هزار عضو دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار برنامه های اردویی و کارآفرینی که در این کانون اجرای شده است و از کانون های موفق کشوری هستیم؛ مجموعه فرهنگی دانش آموزان و برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های مختلف آموزشی و تربیتی در دستور کار است.

 

نادعلیزاده گفت: بزرگترین کتابخانه روستایی کشور با 23 هزار جلد کتاب در کانون شهید علی گراییلی مسجد النبی خرماکلا قائمشهر مازندران فعال است و همچنین دو موکب دراربعین فعال است که روزانه 15 هزار پرس غذا در بین مردم توزیع می کند و همچنین اسکان زائران و ارائه خدمات پزشکی  با 70 نفر تیم پزشکی  و 300 خادم از برنامه های ما در اربعین است.

 

مدیر مسئول کانون شهید علی گراییلی مسجد النبی خرماکلا قائمشهر افزود: فهما بهترین مکان برای رقابت کانون هاست که در این راستا برنامه ریزی مناسبی انجام شده است و رقابت سالم در هر موضوعی خوب است و اینکه رقابت بین کانون انجام شد تا فعالیت ها دیده شود ؛ بسیار با ارزش است و انتظار داریم که از کانون های فعال حمایت شود تا خدمت رسانی بیشتری داشته باشد.

وی یادآور شد: بر این اعتقادم که کارهای خوب باید دیده شود و یکی از برنامه های مهم در فهما همین دیده شدن خوب بچه‌های مسجد و فعالیت های آنان است که با استمرار می توان به توسعه بیشتری دست یافت.

کد خبر 1128876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha