۹ دی روز تجلی وحدت ملت ایران اسلامی حول محور ولایت است

حجت الاسلام میهن پرست با بیان اینکه ۹ دی، روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت مداری، دیانت و بصیرت است، گفت: در نهم دی بزرگ ترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی با عنایات ائمه اطهار(ع) در هم شکست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه شهر چوار، ظهر امروز(۳ دی) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) این شهر با اشاره به خطبه هشتاد و سوم کتاب شریف نهج البلاغه، اظهار کرد: حضرت امام علی(ع) در این خطبه می فرماید که ستایش مخصوص خداوندی است که با قدرتش برتری یافته و با نعمتش به بندگانش نزدیک شده، خداوندی که بخشنده هر غنیمت و فضلی است و برطرف کننده هر بلا و مصیبتی است، او را ستایش میکنم بر کَرَم های پی در پی و نعمت های فراوانش و به او ایمان می آورم که مبدأ هستی است و ظاهر و آشکار است و از وی هدایت می طلبم که نزدیک و راهنما است و از او یاری میجویم که پیروز و توانا است، و بر او توکل میکنم که از دیگران بی نیازم کرده و یاری م ی دهد و گواهی می دهم که محمد(ص) بنده و فرستاده او است. او را فرستاد تا فرمانش را اجرا کند و اتمام حجت نماید و (بندگان را در برابر مخالفت فرمانش) بیم دهد.
 

 

حجت الاسلام« شهاب الدین میهن پرست» ابراز کرد:جمهوری اسلامی ایران از چند روز گذشته رزمایشی تهاجمی و کم سابقه را آغاز کرده است، در حالی که با توجه به لفاظی ها و تهدیدات صورت گرفته علیه مراکز هسته ای ایران، احتمال می رفت این رزمایش عمدتا به تمرین های دفاعی اختصاص داشته باشد، اما شواهد حکایت از رویکرد به شدت تهاجمی آن دارد.

 

وی افزود: صبح دوشنبه همزمان با آغاز رزمایش پیامبر اعظم(ص) در مناطق جنوبی کشور، سخنگوی این رزمایش در این باره گفت که «این رزمایش در راستای افزایش سطح آمادگی های رزمی سپاه و براساس شبیه سازی یکی از پیشرفته ترین طرح های تهاجمی در جنگ های ترکیبی و درهم تنیدگی جنگ های سخت و نیمه سخت و نرم درحال اجراست.».

 

امام جمعه شهر چوار بیان کرد: آن گونه که او گفته در این رزمایش نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه به همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان به اجرای عملیات تهاجمی و نفوذ در سطح استراتژیک برای انهدام مبادی آفندی دشمن فرضی می پردازند.

 

حجت الاسلام میهن پرست بیان کرد: عکس العمل ما به هر اقدام رژیم صهیونیستی علیه ایران چه در آب های بین الملی چه سواحل، چه اعماق ایران پاسخی است که در واقع حساب اسرائیل را کاملا در منطقه تسویه می کند و همه را به این باور می رساند که دیگر اسرائیلی وجود ندارد، واکنش ایران چنانچه مورد کمترین تهاجم از سوی رژیم صهیونیستی قرار بگیرد، قطعی است.

 

وی افزود: این خط قرمزی است که بارها نسبت به آنها گوشزد شده و صهیونیست ها تا کنون خویشتندار بوده اند و تلاش کرده اند خود را با قدرت برتر منطقه - به تعبیر آن مقام امنیتی - درگیر نکنند.

 

امام جمعه شهر چوار یادآور شد: ماجرای حمله اسرائیل به ایران خیلی درشت تر از آن است که کسی این را از اسرائیل بپذیرد، حتی مقامات خود اسرائیل هم در اظهاراتی که این روزها کردند به صراحت به مقامات تازه کار این رژیم پادآور شدند که منطقه دریای عرب، اقیانوس هند و منطقه دریای عمان و منطقه دریای سرخ، مناطقی برای فعالیت نفتکش های اسرائیلی نیست و بهتر این است که خودش را با قدرت برتر در این منطقه یعنی ایران درگیر نکند و این عبارت را صریح گفته اند.

 

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۹دی سالروز حماسه ی مردم علیه استکبار جهانی است، گفت: یوم الله 9 دی را باید گرامی داشت و از فراموش شدن این روز بزرگ تاریخی جلوگیری کرد.

 

حجت الاسلام میهن پرست تصریح کرد: این حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت ساز، نمایش معجزه الهی، قدرت فکری ملت و قدرت نطام جمهوری اسلامی ایران است، 9 دی، روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت مداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی، تکلیف گرایی و عمل به هنگام مردم ایران اسلامی است.

 

امام جمعه شهر چوار بیان کرد: ۹ دی یوم اللهی که ملت ایران در این روز تحت عنایات الهی و هدایت های ائمه اطهار(ع) و خصوصا حضرت امام حسین(ع) بزرگ ترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را در هم شکست و توطئه گران خارجی و فتنه گران داخلی همسو با بیگانگان را ناکام ساخت.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستیابی به فهم و درک درست از عظمت کار ملت ایران در تقابل با فتنه سال 1388 یکی از ابعاد راهبرد حفظ حافظه تاریخی ملی و ابعاد مهم جهاد تبیین است.

کد خبر 1130067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha