مردم در ۹ دی تعهد خود نسبت به جمهوری اسلامی را اثبات کردند

آیت الله نورمفیدی با اشاره به حضور پررنگ مردم در ۹ دی، اظهارداشت: در این روز بزرگ مردم تعهد و هم پیمانی خود با جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر اثبات کردند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه ٣ دی) در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: در روزهای منتهی به نهم دیماه کشور در لبه پرتگاه  وشرایط خطرناکی قرار داشت و دشمنان خارجی و نوکران داخلی آنها دسیسه ها و توطئه های بسیاری برای کشور ترسیم کرده بودند.

 

امام جمعه گرگان افزود: حضور مردم همه این افکار پلید را نقش بر آب کرد.

 

وی ادامه داد: مردم در ۹ دی نشان دادند که مردم ولایتمدار ایران هیچ گاه پشت نظام و ولایت را خالی نخواهند کرد.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: در حالی که دشمنان قسم خورده کشور  تصور می کردند که می‌توانند به کشور صدمه بزنند حضور مردم همه توطئه ها را باطل کرد.

 

امام جمعه گرگان به رزمایش اخیر سپاه در هرمزگان خوزستان و بوشهر اشاره کرد و گفت: در این رزمایش بخشی از توان نظامی ایران به نمایش گذاشته شد.

 

وی افزود: همان‌طور که فرمانده این رزمایش اظهار کرد هرگونه خیال باطل  اسراییل مبنی بر حمله نظامی به تاسیسات ایران موجب خواهد شد تا فرزندان برومند ایران در قوای مسلح تمام تاسیسات و مراکز نظامی همپیمانان آمریکا در کشورهای پیرامونی را با خاک یکسان کنند، موشک های ایران می توانند تل آویو را با خاک یکسان کنند.

 

 آیت الله نورمفیدی به سالروز تاسیس سپاه حفاظت فرودگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: این دستور امام دستور ارزشمندی بود که توانست نقشه برخی از منافقین در هواپیما رومانی را ناکام بگذارد.

 

وی خطاب به نمازگزاران اظهار داشت: بندگان مومن خدا همیشه در برابر قضا و قدر الهی سر تعظیم فرود می آورند.

 

امام جمعه گرگان گفت: جهان همیشه در حال تغییر و تحول است و همه اتفاقات بر اساس نظم و حساب الهی است و هر اتفاق بد و خوب بر مبنای مصلحت و حکمت خدا است.

 

وی افزود: تمام تغییرات دنیا از حکمت و اراده خداوند است و هر کسی که خدا را بشناسداز همه مباحث رضایت خواهد داشت.

کد خبر 1130102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha