۱۱۰ بسته معیشتی توسط کانون شمیم ولایت مشهد بین نیازمندان توزیع شد

زارع ثانی گفت:در شب و روز یلدا با همت کانون فرهنگی و هنری شمیم ولایت مشهد و با کمک خیرین و نیکوکاران به تعداد۱۱۰بسته ارزاق شامل میوه، موادغذایی و آجیل بین محرومین شهرک شهیدرجایی توزیع گردید.

«محمدزارع ثانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: زارع ثانی با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، ادامه داد: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

مدیر کانون شمیم ولایت با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از بازوان مسجد خدمت رسانی در تمامی بحران ها را جزء وظایف خود می داند، گفت:در شب و روز یلدا با همت کانون فرهنگی و هنری شمیم ولایت مشهد و با کمک خیرین و نیکوکاران به تعداد۱۱۰بسته ارزاق شامل میوه، موادغذایی و آجیل بین محرومین شهرک شهیدرجایی توزیع گردید.

 

وی افزود: در این برنامه که به نیت حضرت امیرالمومنین (ع) با کمک و همکاری گروه خیرین »رضوی» انجام شد همچنین برای تسویه حساب اجاره مسکن ۲۰ خانوار هم اقدام گردید که ارزش خدمات انجام شده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بود.

 

زارع ثانی بیان کرد:شهر مشهد یکی از شهرهایی است که دارای بیشترین حاشیه نشین بوده که در اغلب مناطق آن افراد کم بضاعت و ضعیف زندگی می کند که در راستای حمایت از این افراد در شرایط کنونی، کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت اقدام به توزیع سبد های غذایی کرده است.

کد خبر 1130867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha