روز ظهور حضرت مهدی (عج) بزرگترین یوم‌الله تاریخ بشریت خواهد بود

آیت‌الله حیدری با بیان اينکه روز ظهور حضرت مهدی (عج) بزرگترین یوم‌الله تاریخ بشریت خواهد بود گفت: همانطور که در روایات آمده، تمامی انسان‌ها در این روز زیر پرچم امام زمان (عج) قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «آیت‌الله محسن حیدری» امروز (پنجشنبه ۹ دی) در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مصلای اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: حماسه ۹ دی، حماسه‌ای بزرگ از ملت ایران در تاریخ معاصر بود که به عنوان یوم‌الله محسوب می‌شود.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در حال حاضر ۱۲ سال از حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ گذشته و هر چقدر هم بگذرد این حماسه فراموش شدنی نیست چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری یک یوم‌الله است.

 

وی به تشریح نمونه‌های یوم‌الله و بیان ویژگی‌های آن پرداخت و اذعان کرد: یوم‌الله روزی است که دست اراده خدا از آستین ملتی خداجو، هدفمند و مجاهد بیرون می‌آید و برای جبهه حق پیروزی رقم می‌خورد و جبهه باطل نیز با شکست مواجه می‌شود.

 

آیت‌الله حیدری با بیان اينکه یوم‌الله روزی الهی است و ریشه قرآنی دارد تصریح کرد: روز ظهور حضرت مهدی (عج) در روایات به عنوان یوم‌الله معرفی شده و اسلام، ایمان، توحید و عدالت بر سراسر کره زمین حاکمیت پیدا می‌کند، همه پلشتی‌ها، ظلم‌ها، بیدادها و جهالت‌ها از بین می‌روند و تمامی انسان‌ها زیر پرچم امام زمان (عج) قرار می‌گیرند که این روز به عنوان بزرگترین یوم‌الله تاریخ بشریت به حساب می‌آید.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ۲۲ بهمن را یوم‌الله نامید عنوان کرد: ملت ایران به صورت یکپارچه و یکدل زیر پرچم امام راحل قیام کرد و طومار پادشاهی ننگین ۲ هزار و ۵۰۰ ساله‌ای که در ایران حاکمیت داشت، در هم پیچیده شد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به جریانات و ابعاد مختلف فتنه سال ۱۳۸۸ بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی که محصول خون هزاران شهید است، به واسطه این فتنه از سوی دشمنان داخلی و خارجی مورد تهدید جدی قرار گرفته بود.

 

وی با بیان اينکه رهبر معظم انقلاب روز تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی را یوم‌الله نامیدند ادامه داد: سردار سلیمانی به دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به شهادت رسید و پس از آن، تمام مردم دنیا از این واقعه با خبر شدند و مردم عراق و ایران نیز به جوش آمدند.

 

آیت‌الله حیدری با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهید سلیمانی و یاران وی در کشورهای عراق و ایران بسیار باشکوه و باعظمت تشییع شد اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد شرف، عزت و شخصیت حقیقی ملت ایران بود.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» نیز ابراز کرد: امروز حضور پرشور مردم اندیمشک در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، باعث تقویت دین و همچنین ارزش‌های اسلام و انقلاب می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک در ادامه به بیان مطالبی پیرامون مسائل بصیرتی پرداخت و بر لزوم بصیرت‌افزایی و روشنگری تاکید کرد.

کد خبر 1132500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha