حماسه ۹ دی باطل السحر توطئه‌های دشمنان شد

آیت‌الله خاتمی به تلاش دشمنان برای فراموش کردن حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: این روز به عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت و آرمان‌های امام راحل باید همیشه گرامیداشته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان اظهار کرد:  سردار سلیمانی به عنوان قهرمان ملت ایران با اقدامات موثر در منطقه تبدیل به قهرمان تمام انسان‌های آزادی خواه جهان شد.

 

آیت الله علی خاتمی ادامه داد: سردار سلیمانی در قلوب مردم جهان دارای جایگاه ویژه‌ای است و از دیدگاه مقام معظم رهبری سردار دل‌ها مرد میدان در عرصه‌های مور نیاز نظام و انقلاب اسلامی است که باید چنین الگوهایی به جامعه معرفی شوند.

 

به گفته خطیب جمعه زنجان، صاحبان قلم و اندیشه و اصحاب رسانه باید الگوهای بزرگی همچون سردار سلیمانی را به نسل جوان امروز شناسانده و یاد ایشان هرگز فراموش نشود.

 

وی با اشاره به اینکه پایتخت شور و شعور حسینی زنجان نیز همزمان با سالروز شهادت این سردار بزرگ اسلام عرض ارادات خود را به ایشان نشان داد، گفت: هر خانه می‌تواند با نصب پرچم، پوستر و عکس ایشان، یاد او را گرامی بدارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان به حضور گسترده مردم زنجان در مراسم گرامیداشت ۹ دی، اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی باطل السحر توطئه‌های دشمنان شد و نباید این حماسه به بوته فراموشی سپرده شود.

 

وی تصریح کرد: تلاش دشمنان فراموش کردن حماسه ۹ دی است در حالی که این روز به عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت و آرمان‌های امام راحل باید همیشه گرامی داشته شود.

 

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۳ دی ماه سال ۶۷ و پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف، افزود: امام راحل در این پیام رسالت انبیای الهی را دعوت به سوی انسانیت و رهایی از بند مادیات عنوان کرده و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروری را پیش‌بینی کردند.

 

کد خبر 1132815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha