جهادگران گروه جهادی شهید نوروزی به اردوی لاهیجان رفتند

معاشرتی گفت: جهادگران گروه جهادی شهید عظیم نوروزی و اعضای کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا به اردوی لاهیجان و لنگرود رفتند.

«رضا معاشرتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: با هدف تشویق و تجلیل از زحمات جهادگران گروه جهادی شهید عظیم نوروزی و اعضای کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) و ایجاد انگیزه برای ادامه کار در فعالیت‌های جهادی و فرهنگی، تعدادی از اعضاء به اردوی لاهیجان و لنگرود اعزام شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌ اینکه در این اردو ۱۳ نفر از جهادگران و اعضای کانون حضور داشتند، افزود: این اردو در مدت ۲ روز انجام و جهادگران و اعضای کانون با یک‌دستگاه مینی‌بوس به اردو اعزام شدند.

 

وی تصریح‌کرد: در این اردو جهادگران و اعضای کانون با اقامت در هتل جهانگردی لاهیجان از مناطق دیدنی این شهرستان اعم از آرامگاه کاشف السلطنه (موزه تاریخ چای)، بقعه شیخ زاهد گیلانی و اماکن تفریحی همچون استخر و شیطان‌کوه دیدن کردند.

 

معاشرتی گفت: حضور در گلزار شهدای کومله شهر لنگرود و یادواره سردار رشید اسلام شهید حسین املاکی از فرماندهان گیلانی دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

 

مسئول گروه جهادی شهید نوروزی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: این اردو به همت گروه جهادی شهید عظیم نوروزی و با همکاری کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا و هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) اجرا شد.

کد خبر 1132827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha