امید را در دل مردم زنده کنیم

جلالی ایجاد تصویر آینده مطمئن را یک امر ضروری برای جامعه دانست و گفت: این تصویر حس شادی و خیرخواهی را در جامعه ایجاد و رشد و پیشرفت را در جامعه تحقق می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « محمدرضا جلالی» در جلسه شورای اداری لنگرود که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان امروز (شنبه، ۱۱دی) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: خدا را شاکر هستم که توفیق خدمتگزاری به شهرستان لنگرود را که سرشار از موهبت‌ها و ظرفیت‌های طبیعی و انسانی است به من عطا کرد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود اظهارکرد: با توکل به خداوند متعال و استمداد از همه نخبگان و نیروهای ارزنده شهرستان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی امیدوارم امانت‌دار خوبی برای مجموعه شهرستان باشم. 

 

جلالی با اشاره به ایام الله هشتم و نه دی، افزود: مردم گیلان در هشت دی متعهدانه و ولایتمدارانه در بحث دفاع از حریم ولایت، پیش قراولی داشتند و نقش اساسی در خنثی سازی فتنه ۸۸ ایفا کردند.

 

وی اولین بحث خود را ایجاد امید و تصویر آینده ای مطمئن عنوان و تصریح کرد: مجادلات و رقابت‌های اخیر در انتخابات گذشته در مورد رویکرد آتی جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و  اجتماعی نشان از جامعه‌ای رو به کمال و بالنده بود و مردم به گزینه بسیار مناسبی رسیده و منتخب سیزدهم را انتخاب کردند و فرصتی مناسب برای جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

 

جلالی با بیان اینکه انتخاب درست ایجاد فرصت مناسب کرده و به تبع آن ایجاد ثروت خواهد کرد افزود: با حضور ارزشمند مردم، سکان اداره کشور در اختیار نیروهای متعهد قرار گرفته و بایستی زمینه حضور شایستگان، اندیشمندان،  نخبگان و افراد متعهد به تحقق آرمان‌های انقلاب را در امور ببینیم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود تصویر آینده مطمئن را یک امر ضروری برای جامعه دانست و خاطرنشان ساخت: این تصویر حس شادی و خیرخواهی را در جامعه ایجاد و رشد و پیشرفت را در جامعه تحقق می‌بخشد. جامعه با فشارهای غم انگیز داخلی و خارجی روبه روست و آنچه در این زمینه مهم است احیای مجدد آرمان‌های انقلاب و منافع ملی است و دولت قوی و مردم قوی در کنار همدیگر پیشرفت و توسعه را به دنبال دارد.


 
وی ادامه داد: شایستگان و نخبگان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برنامه‌هایی را طراحی کنند تا مردم به اندیشه‌های انقلاب رجوع کنند.

 

جلالی با اشاره به اینکه متاسفانه رسانه‌های قدرتمند دنیا و معاندین داخلی درصدد تصویرسازی غلط از مجموع اقدامات ۴۰ سال گذشته هستند، خاطرنشان کرد: انتظار است تلاش کنیم هوشیاری خود را حفظ و روایت درست از فرآیند و عملکرد چهل سال گذشته ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه ایجاد امید به عنوان متغیر اثرگذار در باور مدیران نیاز به مهارت‌های تخصصی دارد گفت: ویژگی‌هایی همچون جدی بودن، پیگیر، سخت کوش، هدفمند، باسواد که دارنده آن را به ایجاد امید و تصور آینده‌ای مطمئن کمک می‌کند.

 

*امروز انقلاب اسلامی ایران به سرباز واقعی ولایت و ملت نیاز دارد

جلالی با تاکید بر اینکه جامعه نیاز دارد خود را در آینده قرار دهد، اذعان کرد: ما باید تلاش کنیم با آینده‌ای که در ذهن جامعه ایجاد می‌شود، در واقعیت زندگی کنیم و مردم باور کنند مدیران در بستر امور مسلط به امور و کاربلد هستند و مردم مجموعه این تحولات را در زندگی خود ببینند. پافشاری مدیران در تحقق اهداف عالیه انقلاب مردم را راسخ‌تر می‌کند.

 

وی در خصوص چگونگی دفاع از ارزش‌های انقلاب، افزود: همه ما مدیون انقلاب هستیم در طی این ۴۰ سال گذشته همه‌ ما تلاش کردیم مردم را نسبت به انقلاب امیدوار نگه داریم اما امروز دفاع از انقلاب صرفا از طریق استدلال و اثبات راه نیست و باید به صورت میدانی و تحقق کارآمدی بتوانیم از ارزش‌های انقلاب و ولایت دفاع کنیم.

 

جلالی در پایان خاطرنشان ساخت: امروز انقلاب اسلامی ایران و گیلان به سرباز واقعی ولایت و ملت نیاز دارد و با عقلانیت، حسن تدبیر، مجاهدت، پشتکار وبا گذشت و ایثار ارزش‌های انقلابی احیا می‌شود.

 

کد خبر 1133206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha