سرداری بر فراز دلها

شخصیت پر مخاطب حاج قاسم سلیمانی چنان مقبولیتی داشت که سرداری شد بر فراز دلها ایرانیان و حتی بسیاری از مردم دنیاست که خاری در جشم دشمنان است.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: سیزدهم دیماه سال 98 در سحرگاهان جمعه اتفاقی دنیا را به لرزه درآورد که عاملان این جنایت ضد انسانی نیز از این اقدام خود هراسان و تاکنون با وجود گذشت دو سال در ترس و وحشت هستند.
شخصیتی در این ساعت و دقیقه مورد ترور قرار گرفت که فراتر از نظامی و مدیریت است و بدون سلاح و جنگ افزار مایه ترس دشمنان بود.

محبویت و عشق به این شخصیت مبارز زمینه برای هدایت و همبستگی شد، تا جایی که در تشیع پیکر مقدسش چنان ملت پای صحنه آمدند که حماسه آفریدند.

شخصیت پر مخاطب حاج قاسم سلیمانی چنان مقبولیتی داشت که سرداری شد بر فراز دلها ایرانیان و حتی بسیاری از مردم دنیاست که خاری در جشم دشمنان است.

همدلی و اتحاد بر محوریت این شخصیت بزرگ سرمایه بزرگ برای جبهه مقاومت و ملت های آزادی خواه و به طور خاص برای ایرانیان بوده و این مسیر همواره روشن و پایدار می ماند.

گرامیداشت شخصیت بزرگ سردار سلیمانی مایه یاس دشمن و مایه امیدواری ملت های مظلوم است که در این ایام برگزار و شخصیت ها به تبیین و تشریح ویژگی این بزرگ مردم تاریخ پرداخته اند.

 

*توقف جریان مقاومت با ترور شخصیت ها

 

هیات علمی دانشگاه پیام نور اصفهان به ابعاد حادثه تروریستی گفت: توقف جریان مقاومت با ترور شخصیت ها در انگیزه دشمنان قرار گرفته بود که مایه ناامیدی می شود.

«بیژن شمس» افزود: : توقف حرکت نظام و ایجاد بی نظمی داخلی انگیزه ترور شخصیت ها از سوی دشمن است ولی نتجیه برعکس از این اقدام می گیرد.

وی با بیان اینکه شخصیت سردار سلیمانی از ابعاد مختلف مورد مهم بود، تصریح کرد: در جوامع خارجی نیز از ایشان و توانمندی ها یاد می کردند.

هیات علمی دانشگاه پیام نور اصفهان خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی صداقت و ولایتمداری ایشان را به صورت خاص مورد توجه قرار داد.

 

*صداقت نیت برای خدمت به مردم

 

 امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه سردار دلها مورد توجه و علاقه ملت ایران و دیگر کشورها بود، گفت: ایشان الگویی برای فرماندهان و مدیران در خدمت رسانی و کمک به جامعه به شمار می رود.

«سید مجتبی میردامادی« افزود: صداقت نیت برای خدمت به مردم در وجود سردار سلیمانی نهفته و همواره در کنار مسائل مهم نظامی سوریه دغدغه ملت را هم داشت.

وی ادامه داد: دشمن از او و تدابیرش نگران بود و همواره سعی بر معرفی چنین فرماندهی به عنوان یک تروریست داشت که حضور مردم  در تشیع پیکرش آنان را ناامید کرد.

 

*وحدت آفرینی سردار سلیمانی

 

فرمانده لشگر رزهی هشت نجف اشرف گفت: وحدت آفرینی سردار سلیمانی در زمان حیات و پس از شهادتش از جلوه شخصیتی این فرد بود

سردار پاسدار «سیف الله رشید زاده« با بیان اینکه دشمنان نظام از تفرقه داخلی برای سو استفاده خود استفاده می‌کنند، تصریح کرد: سردار سلیمانی وحدت آفرین و به دنبال انسجام درونی بود.

کد خبر 1134127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha