سردار سلیمانی معمار مقاومت بود

سردار نوری نژاد با بیان اینکه سردار سلیمانی معمار جبهه مقاومت بود، گفت: سردار سلیمانی امنیت خود را فدای امنیت کشور و جهان مقاومت کرد.

سردار محمدعلی نوری نژاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد محبوبیت سردار سلیمانی در میان مردم گفت: سردار سلیمانی امنیت خود را فدای امنیت کشور و جهان مقاومت کرد.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: سردار سلیمانی معمار مقاومت بود و می توانیم بگوییم معمار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی گفت: وقتی می گوییم امنیت خود  را فدای امنیت کشور کرد یعنی در تمام میدان ها و هر جایی که مردم و نظام نیاز به کمک و حضور داشتند در دفاع مقدس در حوادث غیر مترقبه، ماموریت ها و امنیت داخلی، جبهه مقاومت و هر جا ضرورت داشت، حضور چشمگیر داشتند.

 

سردار نوری نژاد تصریح کرد: این حضور موجب شد سردار سلیمانی به مرد میدان مشهور شود. مرد میدان قبل از اینکه حرفی بزند، عمل می کند و همن گونه که در صحبت ها و خاطره ها اشاره می شود، سردار سلیمانی به رزمندگان و همرزمان خود می گفت بیایید یعنی قبل از آنها حرکت کرده بود و سپس آنها را فرا می خواند.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از دیگر خصلت های بارز سردار سلیمانی مردم داری است زیرا ارتباط سردار سلیمانی با مردم مهربانانه، برادرانه و یا برای فرزندان شهدا پدرانه بود. ارتباط نزدیک سردار حاج قاسم سلیمانی با مردم موجب شد تا در دل ها جای بگیرد و مردم نیز در تشییع پیکر شهید سلیمانی میلیونی حاضر شدند و از سردار قدردانی کرد.

 

وی اظهار کرد: خلوص، صداقت، مردم داری و ولایت مداری تمام این ویژگی ها باعث شد تا مهر سردار سلیمانی بر دل مردم بنشیند و نه تنها در میان ملت ایران بلکه در تمام دنیا محبوب قلوب انسان ها شد و کسانی که طرفدار جبهه حق هستند، همگی ارادت خاصی نسبت به سردار داشته و در قلوب آنها سردار سلیمانی جایگاه ویژه ای دارد. امیدواریم که خداوند ما را مدیون خون شهدای بزرگوار قرار ندهد؛ انشاءالله.

 

کد خبر 1134285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha