کاروان سلامت هلال احمر، روستاییان را ویزیت رایگان کرد

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: کاروان سلامت هلال احمر شیروان روستاییان را ویزیت رایگان کرد.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، کاروان سلامت هلال احمر شیروان به روستای مرغزار از توابع بخش مرکزی شهرستان اعزام و خدمات پزشکی ارائه داد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان عنوان کرد: این کاروان یک روزه سلامت با حضور یک پزشک، کادر پیراپزشکی و سه امدادگر در روستای مرغزارخدماتی همچون ویزیت و داروی رایگان به اهالی روستا ارائه دادند.

 

نوروزی با بیان اینکه در این کاروان سلامت بیش از 100 نفر از اهالی روستای مزبور ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند، خاطرنشان کرد: خدمات غربالگری، کنترل قند خون، فشارخون و غیره با تمام پروتکل های بهداشتی صورت گرفت.

 

وی اضافه کرد: کاروان‌های سلامت با هدف خدمت‌رسانی و ارتقا سطح سلامت خانواده به روستاهای کم برخوردار اعزام می‌شوند که با حضور و تلاش خالصانه پزشکان، نیروهای درمانی، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران هلال احمر در روستاهای محروم اجرا می‌شود که از صفر تا صد کار در قالب فعالیت کاروان سلامت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

وی عنوان کرد: این جمعیت در ۹ ماهه امسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای کمک هزینه درمانی نیازمندان شهرستان پرداخت کرده است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان اظهارداشت: این میزان کمک هزینه پرداخت شده در راستای تهیه و خرید دارو و تهیه تجهیزات پزشکی برای حدود ۲۰۰ نفر انجام شده که سقف کمک هزینه تا ۳۲ میلیون ریال برای هر نفر است.

 

کد خبر 1134713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha