اردوی جهادی، احیا کننده کارکردهای مسجد است

میرکریمی هدف اصلی از برگزاری اردوی جهادی را ل مشکلات اجتماعی، رفع آسیب های اجتماعي و خدمت رسانی به مردم در مسجد بیان کرد و آن را احیا کننده کارکردهای مسجد برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان گلپایگان همراه با حضور شهردار و شورای شهر گلپایگان در مسجد نور الزهرا(س) مسکن مهر  به مناسبت گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد.

«سید عباس میرکریمی» در این اردو،  اجرای طرح کرامت در محله مسکن مهر گلپایگان را با هدف اصلی حل مشکلات اجتماعی، رفع آسیب های اجتماعي و خدمت رسانی به مردم بیان کرد و گفت: وظیفه بسیج پیگیری حضور مسئولان در میان مردم و حل مشکلات آنها و تحقق وعده اسلامی شدن محله است و مردم نیز برای درخواست ها و نیاز های خود به میدان بیایند و مطالبه کنند و حرکتی عمومی شکل دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپايگان با تاکید براینکه مسئولان به این درک برسند که حل مشکلات مردم با نشستن در ادارات حل نمی شود و باید به میان مردم بیایند، بیان کرد: مسجد محوری با این حضور مردم و مسئولان تقویت شود و خدمت رسانی یکی از کارکرد های مسجد است که احیا می شود و محوریت کار نیز با روحانی مسجد است.
وی به استفاده از ظرفیت جوانان و سپردن کار مردم به دست آنها تاکید کرد و افزود: سپردن کارها به مردم، افزایش امید را در میان مردم سبب می شود.
میرکریمی حرکت به سوی سبک زندگی اسلامی، عدالت و مبارزه با فساد، اقتصاد مردم پایه و اشتغالزایی، علم پژوهی و شکوفایی استعداد ها و رشد معنویت و اخلاق در مسجد و محله اسلامی را بسترهای فعالیت در این محله بیان کرد  که مردم نتیجه حضور فعالیت های جهادی  را در آینده مشاهده می کنند.

شهردار گلپایگان نیز برنامه شهرداری برای حل مشکل فاضلاب مسکن مهر تشریح کرد و همراه با اعضای شورای شهر، مشکلات این محله را جویا شد.

به  گزارش شبستان، بسیج جامعه پزشکی با ارائه 50 ویزیت پزشکی، حدود 50 ویزیت دندانپزشکی، 70 تست سنجش خون، 10 مشاوره روانشناسی، 15 مشاور تغذیه و حدود 10 مشاوره خانواده به صورت رایگان به مردم محله مسکن مهر گلپایگان، خدمت ارائه کردند./

کد خبر 1136011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha