جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی کانون های مساجد قزوین در رویداد فهما برگزار شد

جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی کانون های مساجد استان قزوین در سومین رویداد ملی فهما با حضور مدیر و کارشناسان ستاد کانون های مساجد قزوین و ناظر کمیته داوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی کانون های مساجد قزوین در سومین رویداد ملی فهما امروز (دوشنبه 20 دی) با حضور حضور مجازی «حمید مشمول» یکی از ناظران کمیته داوری و نماینده ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

 

حجت الاسلام «علی رمضانی» در این جلسه بیان کرد: رویداد فهما بستری برای معرفی ظر فیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است و امسال این رویداد ملی با شعار به توان مردم برگزار شد که با توجه به این شعار استفاده از ظرفیت های مردمی را بیش از پیش در کانون ها شاهد بودیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با توجه به ثبت فعالیت کانون ها در رواق های مختلف در سامانه بچه های مسجد و بر اساس امتیازاتی که کانون ها کسب کردند، ارزیابی و بررسی کانون ها با مشورت همکاران انجام شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در بررسی ها کانون ها در رواق های سرود، نمایش، کتاب، فیلم، ترنج، کارآفرینی، رسانه، فن آوری، دانش، قلم، نور و همدلی، سعی شده تا کانون هایی انتخاب شوند که هم در فضای میدانی و هم در فضای مجازی عملکرد خوبی داشته باشند.

 

حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: قابلیت ها و ظرفیت های کانون ها بالا است ولی باید 13 کانون انتخاب شوند که در بررسی ها به این 13 کانون رسیدیم ولی پیشنهاد  ما این است که این تعداد افزایش یابد زیرا کانون های مساجد استان در بخش های مختلف توانمندی بالایی دارند.

کد خبر 1136281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha