دانشگاه شیراز در ترویج ارزش های دینی و انقلابی نقش مهمی ایفا می کند

حجت الاسلام نیکخو گفت: دانشگاه شیراز در ترویج ارزش های دینی و انقلابی نقش مهمی می تواند ایفا کند و در این مسیر به همدلی هیئت رئیسه، مدیران، اساتید، دانشجویان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سجاد نیکخو»، امروز (چهارشنبه 22 دی) در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز گفت: در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را داریم که بستر علمی دانشگاه ها در تحقق آن نقش مهمی دارد.

مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز افزود: دانشگاه شیراز در ترویج ارزش های دینی و انقلابی نقش مهمی می تواند ایفا کند و در این مسیر به همدلی هیئت رئیسه، مدیران، اساتید، دانشجویان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز است.

وی اضافه کرد: سرپرست دانشگاه شیراز خوشبختانه مزین به فضل معنوی، علمی و مدیریتی هستند و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز نیز همواره منشا امور مطلوبی در حوزه های مختلف است که نشان از این تعامل مطلوب است.

حجت الاسلام نیکخو تصریح کرد: از حسن اعتماد شورای نمایندگان نهاد رهبری در دانشگاه تشکر می کنم و امیدوارم در سمت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز بتوانم اقدامات موثری به انجام برسانم.

 

کد خبر 1136937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha