ارائه خدمات الکترونیکی در سایت جدید «صندوق ضمانت‌ سرمایه‌گذاری صنایع کوچک»

وبسایت «صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک» وزارت صنعت، معدن و تجارت، با توسعه سامانه‌های مورد نیاز جهت انجام فرایند صدور، خدمات الکترونیکی، ثبت‌نام و استعلام ضمانت‌نامه بارگذاری و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وبسایت «صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک» وزارت صنعت، معدن و تجارت، با توسعه سامانه‌های مورد نیاز جهت انجام فرایند صدور، خدمات الکترونیکی، ثبت‌نام و استعلام ضمانت‌نامه بارگذاری و راه‌اندازی شد. در طراحی صفحات جدید این سایت تلاش شده است تا ضمن حفظ و افزایش جذابیت‌های بصری، خدمات صندوق در حوزه صدور ضمانت نامه‌ها و تسهیل فرایند اعطای تسهیلات به متقاضیان، در صدر مطالب و اولویت‌ها و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد و ذیل هر مورد، توضیحات و راهنمایی‌های لازم ارائه شود.


در سایت جدید صندوق با نشانی sif.ir به سوالات متداولی که به طور معمول مطرح می‌شود نیز پاسخ داده شده است. همچنین سامانه‌های مورد نیاز جهت انجام فرایند صدور، خدمات الکترونیکی، ثبت‌نام و استعلام ضمانت‌نامه نیز در دسترس قرار دارد.
اختصاص لینک و صفحات جداگانه به نمایندگان استانی صندوق، از دیگر مواردی است که به اقتضای ماموریت‌های سازمانی صندوق، در طراحی جدید سایت مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که، فهرستی از مشخصات دقیق نمایندگان صندوق در استان‌ها و نحوه ارتباط با آن‌ها، در دسترس متقاضیان قرار داده شده است.

 

این نمایندگان، سر شاخه‌های ارتباطی صندوق در استان‌ها به حساب می‌آیند که به پیشنهاد مدیران عامل شرکت شهرک‌های هر استان، از میان مدیران و یا کارشناسان شهرک‌های صنعتی استان انتخاب می‌شوند.


دسته بندی اخبار، آرشیو نشریات و تحقیقات و ایجاد گالری عکس و فیلم، از دیگر قابلیت‌های سایت جدید صندوق است که امکان جستجو و دسترسی بهتر جویندگان، به مطالب مورد نیاز را فراهم می‌کند و باعث استفاده بیشتر از ابزارها و شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی نظیر اینفوگرافی، نماگرها، کلیپ، تیزر، عکس و غیره می‌شود.‍

 

در سایت جدید همچنین تدابیری برای افزایش شفافیت، مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی مدیران و کارکنان لحاظ شده است که از جمله می‌توان به امکان نظرسنجی درباره خدمات صندوق، ارسال پیام‌های کاری به مشتریان و نیز ارتباط مستقیم همه متقاضیان با مدیرعامل «صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک» اشاره کرد. 

 

این اقدامات در راستای ایجاد درگاه ارتباطی حرفه‌ای، خدمات غیر حضوری و ارتقاء سطح رضایتمندی مردم و متقاضیان صورت گرفته است.

کد خبر 1137988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha