سنگ تمام خادمیاران رضوی برای نیازمندان شهریار

مسئول خادمیاران رضوی شهرستان شهریار گفت:نهضت خدمت رسانی جهادگران رضوی به نیازمندان در شهرستان شهریار همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به همت خادمیاران و یاوران خدمت رضوی شهرستان شهریار به نیابت از امام رئوف خدمت رسانی متنوعی درمناطق کم برخوردار این شهرستان به ارزش بیش از ۲۶۰میلیون ریال به نیازمندان ارائه شده است.

به همت دو خادمیار جهادی، سینک ظرفشویی به مبلغ ۸ میلیون ریال، اجاق  گاز به مبلغ ۱۵میلیون ریال، ماشین ظرفشویی به ارزش ۲۵میلیون ریال و هزینه لوازم نصب به مبلغ ۲میلیون ریال بدون احتساب دستمزد در مجموع ۵۰ میلیون ریال به یک خانواده نیازمند واقع در قاسم آباد شهریار اهداء شد.

همچنین با کمک مومنانه یک خادمیار جهادی، سه بسته ارزاق معیشتی شامل یک کیسه برنج 10 کیلویی، شکر، نخود، لوبیا، نمک، روغن مایع، ماکارانی، یک کیلوگرم گوشت قرمز در مجموع به ارزش ۲۴میلیون ریال تهیه و به خانواده های نیازمند در محله شیخلر و حاشیه شهر تقدیم شد.  

پس از اعلام نیازمندی، یک عدد کابینت و یک عدد سینک ظرفشویی به ارزش ۸ میلیون ریال اهدایی یک خیر به گروه جهادی تقدیم یک خانواده محروم در منطقه صباشهر شد.

دراقدامی دیگر دو دستگاه تلویزیون رنگی به ارزش ۱۰ میلیون ریال توسط خادمیاران جهادی شهریار به دو خانواده نیازمند تحویل داده شد.

از سوی دیگر تعداد ۳۰ بسته سمنو نذری به یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در محله کوچه شهید اسماعیلی شهریار اهداء شد.

از دیگر اقدامات جهادگران این شهرستان اهدای یک تخته تشک فنری به ارزش ۵ میلیون ریال به یک بیمار در حاشیه شهر است. با همکاری مادر شهید صارمی مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت کمک به یک خانم در راه مانده به حساب مسافرخانه ای در شهریار جهت اسکان واریز شد.

علاوه بر این تعداد ۳ بسته ارزاق معیشتی به ارزش ۲۱ میلیون ریال شامل برنج 10 کیلویی، گوشت قرمز، چای، عدس، ماکارانی، شکر، رب گوجه فرنگی، نخود، تن ماهی، نمک و خرما با همکاری مشترک مسجد جامع شهریار بین نیازمندان محروم منطقه مسجد حاج حسن،  سیرت شمالی و نصیر آباد شهریار توزیع شد.

همچنین اقدامات خرید آبگرمکن، نصب و لوله کشی برای یک خانواده نیازمند به ارزش ۳۰ میلیون ریال به همت کانون عمومی و محله ای یوسف آباد صیرفی شهرستان شهریار صورت گرفت.

در ادامه یک دستگاه بخاری به ارزش ۱۵میلیون ریال توسط گروه جهادی به یک عروس و داماد در منطقه  شهریار اهداء شد.

طبق اعلام مسئول اجرایی پروژه، عملیات ساخت یک اتاق ۴۰ متری در مرکز نگهداری کودکان اوتیسم در فاز 5 اندیشه با مشارکت خادمیاران، خیران و یاوران رضوی ادامه دارد.

طی اقدامی مومنانه، مبلغ ۴ میلیون ریال بابت کمک هزینه خرید انسولین بیمار نیازمند توسط خادمیاران جهادی و خیرین انجام شد.

در نقطه ای دیگر عملیات تعمیرات اساسی واحد مسکونی ۱۲۰متری یک خانواده نیازمند در محله اسدآباد بدون احتساب دستمزد به ارزش ۲۰ میلیون ریال اجرا شد و گچ کاری، بنایی و نقاشی با همکاری ۵ خادمیار به مدت 10 روز انجام شد.

همچنین یک دستگاه یخچال به مبلغ ۵۵ میلیون ریال برای جهیزیه دختری نیازمند خریداری و تحویل شد. یک دستگاه ماشین لباسشویی هم به مبلغ ۷ میلیون ریال خریداری و در فاز سه اندیشه محله مجتمع گلستان به خانواده نیازمنداهداء شد.

همچنین به نیابت از امام مهربانی تعداد ۱۳۸پرس غذای گرم به ارزش 42 میلیون ریال توسط ۴ خادمیار تهیه و در مناطق کم برخوردار شهریار در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

کد خبر 1138016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha