حوزه اقتصادی استان نیازمند اصلاحات ساختاری است

بهرام نیا با بیان اینکه حوزه اقتصادی نیازمند اصلاحات ساختاری است، گفت: از مدیرانی که با نگاه اقتصادی به مسائل مختلف در حوزه سرمایه گذاری خوب عمل کنند، حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان ار ایلام، استاندار ایلام در نشست سرمایه گذاری این استان، اظهار کرد: امروز حوزه اقتصادی نیازمند اصلاحات ساختاری و بازنگری در مفاهیمی است که روند سرمایه گذاری را تسریع و پیش زمینه ای برای توسعه استان خواهند بود.

 

«حسن بهرام نیا» افزود: بهبود وضعیت اقتصادی به عنوان موزون کننده سایر مولفه ها بر دیگر حوزه های امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اولویت دارد.

 

وی با بیان اینکه نگاه امروز فرمانداران باید «اقتصادی» باشد، تصریح کرد: از مدیرانی که با نگاه اقتصادی به مسائل مختلف در حوزه سرمایه گذاری خوب عمل کنند، حمایت می کنیم.

 

استاندار ایلام، از فراهم بودن بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: ملاک ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران استان، میزان تلاش آنها برای جذب سرمایه گذاران خواهد بود.

 

وی، اقتصاد را «ام التنظیم» مسائل استان دانست و تاکید کرد: امروز بیت الغزل کار و تلاش مسئولین ما در دولت و حاکمیت برنامه ریزی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است زیرا اگر برای مسائل اقتصادی برنامه داشته باشیم، بهبود مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را در پی خواهد داشت.

 

بهرام نیا با بیان اینکه مشارکت مردم در تولید، توسعه و رفع معضل بیکاری بسیار مهم و اثرگذار است خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استان و ظرفیت های ویژه ایلام برای سرمایه گذاری، گنجینه های نهفته این دیار باید بالفعل شوند.

 

گفتنی است، در این نشست مصوب شد که 100 مگاوات برق ازطریق انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان تولید شود.

           

کد خبر 1138211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha