تجربه پیشکسوتان پشتوانه ای برای جوانان است/توسعه نظامی با نیروی جوان

امیر سرتیپ نوروزی گفت: تجربه پیشکسوتان پشتوانه ای برای ادامه راه جوانان در حوزه های مختلف فردی و سازمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «حسین نوروزی« در آیین تجلیل از کارکنان بازنشسته و پیشکسوت گردان موشکی پدافند هوایی اصفهان به تجارب و تلاش های نیروهای بازنشسته پدافند اشاره کرد و اظهارداشت: این گنجینه ارزشمندی برای هر سازمانی فرصت ساز بوده که افراد در زندگی شخصی و فعالیت شغلی خود می توانند استفاده کنند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: تجربه پیشکسوتان پشتوانه ای برای ادامه راه جوانان در حوزه های مختلف فردی و سازمانی است و تجلیل و تکریم این افراد در هر سازمانی نیاز است.

وی بهره گیری از استعداد و توانایی فکری وجسمی جوانان توام با تجربه پیشکسوتان را عامل پیشرفت و تحول در هر سازمانی بیان کرد و یادآورشد: تجربه بازنشستگان ارتش برای ادامه مسیر موفقیت ارتش و پدافند هوایی ضروری خواهد بود.

 

*توسعه نظامی با نیروی جوان

امیر سرتیپ نوروزی با اشاره به اینکه در 42 سال گذشته وضعیت خوبی در حوزه نظامی و بومی سازی تجهیزات داریم، تصریح کرد: با تلاش نیروهای جوان کشورمان سامانه های داخلی و بومی ساخته شد و مایه اقتدار شده است.

وی اضافه کرد: در این مسیر نقش تجارب سازنده و کارآمد نیروهای سابق پدافند هوایی غیرقابل انکار بوده و در این مسیر کمک کار جوانان بوده است.

این فرمانده نظامی چنین تعامل و همکاری نسل گذشته و امروز را در موفقیت انقلاب اسلامی مهم دانست و خاطرنشان کرد: تحریم های نظامی دشمن به دلیل خودکفایی نظامی ناکام ماند.

کد خبر 1138922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha