رشادت های مردم دهلران  و تئاتر شرهانی در رسانه ملی روی آنتن برود

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: مردم شهرستان دهلران در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی ایفا کردند و در حال حاضر نیز تئاتر شرهانی که با زبان گویای هنر آن رشادت هارا بیان می کند باید روی آنتن رسانه ملی برود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام«سید محسن موسوی» در نشست هم اندیشی و رونمایی از پوستر پنجمین دوره تئاتر ملی خیابانی شرهانی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه این تئاتر در حوزه ایثار و شهادت است باشد که در سال آینده شاهد حضور وزیر ارشاد در شهرستان دهلران برای رونمایی از پوستر تئاترملی شرهانی باشیم.

 

وی افزود: جشنواره تئاتر شرهانی نگینی درخشان برای شناسایی دهلران در کشور و به ویژه حوزه ایثار و مقاومت است و باید رسانه ملی در خصوص پوشش این جشنواره همت کند.

 

امام جمعه دهلران به کنگره ۳ هزار شهید ایلام اشاره کرد و گفت: امروز پیام این کنگره تا دیگر کشورهای دنبا بازتاب داشته است که این نشان از عضمت شهدا می باشد و هرچه ما در عرصه ایثار و شهدا کار کنیم نتیجه بخش تر است.

 

وی بیان کرد: باید به یادمان های شهدای این شهرستان توجه بیشتری هم از لحاظ امکانات و هم به لحاظ معرفی در رسانه‌ها برای اطلاع عموم مردم ایران داده شود.

 

موسوی خاطرنشان کرد: این شهرستان با توجه به نقش مستقیمی که در عملیات‌های دوران دفاع مقدس داشته استعداد آن را دارد که یادمان‌های آن توجه بیشتری شود.

کد خبر 1139630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha