اثرات سفر رئیس جمهور به روسیه و چین در سفره‌های مردم دیده شود

حجت‌الاسلام فلاح به سفر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان به روسیه و چین اشاره کرد و گفت: اثرات این حضور باید در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور و بر سر سفره‌های مردم دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود که در محل مصلی نماز جمعه شهر لیسار برگزار شد با دعوت از نمازگزاران به تقوای الهی اظهارکرد: انسان‌هایی که در راستای ولایت باشند و به خداوند ایمان کامل داشته و با عمل خود ایمان به خدا را اثبات کنند بهشت در انتظار آنان خواهد بود.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: کسانی هم که به بخشش و ملاقات با خداوند و روز قیامت اعتقاد نداشته باشند خداوند اعمال آنها را اصلاح نمی‌کند و جایگاه این چنین انسان‌ها جهنم خواهد بود .

 

وی با بیان‌اینکه توبه یکی از راه‌های اصلاح عمل انسان‎‌هاست، تصریح‌کرد: کسی که عمل خود را اصلاح کند و به بخشش خداوند ایمان داشته باشد در نزد خدا مقام پیدا می‌کند و  خداوند اعمال او را اصلاح خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام فلاح به سفر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان به روسیه و چین اشاره کرد و گفت: اثرات این حضور باید در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور و بر سر سفره‌های مردم  دیده شود.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به اقدام دولت انقلابی در واردات واکسن کرونا، این اقدام را یک کار عظیم جهادی از یک دولت انقلابی دانست و خاطرنشان‌کرد: این اقدام انقلابی امید به زندگی را به مردم ایران برگرداند.

 

وی در ادامه به پنج اصل مهم ابلاغی از سوی رئیس جمهور به بانک مرکزی اشاره کرد و افزود: سختگیری در اعطای تسهیلات به افراد بد حساب و دانه درشت‌ها، اعطای تسهیلات کم بهره به مردم عادی و آسان گرفتن ضمانت‌ها بر این افراد، واگذاری بنگاه‌های تولیدی به مردم، استرداد سودهای مازاد به مردم و بنگاه‌های تولیدی و بازنگری در مقررات و قوانین بانک‌ها و اجرای بانکداری صد درصد اسلامی پنچ اصل ابلاغی رئیس جمهور به بانک مرکزی است.

 

حجت‌الاسلام فلاح به پویا نمایی پخش شده اخیر و واکنش و وحشت دشمنان از این پویا نمایی اشاره کرد.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد  بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

 

حجت‌الاسلام فلاح گفت: مسئولین استانی هر چه زودتر آن مدیرانی که مردم از آنها راضی نیستند و مدیرانی که با انقلاب و مردم همراه نیستند و یا تخصص کافی در امور ندارند نسبت به جابه‌جایی و برکناری آنها اقدام کنند .

   

کد خبر 1139759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha