ضرورت استفاده از نام و یاد شهدا در برنامه های دهه فجر کمیته ورزش و جوانان استان زنجان

خلیلی گفت: برنامه های دهه فجر کمیته ورزش و جوانان در قالبی نو و جذاب برای جوانان و نوجوانان برگزار و از یاد و نام شهدا بویژه پدر موشکی ایران در این برنامه ها استفاده شود. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه هماهنگی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان زنجان اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

 


علی خلیلی به برنامه های ورزش و جوانان در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: انتخابی های تیم ملی کوهنوردی، پومسه، سپک تاکرا و همگانی و برنامه های مختلف هیات های ورزشی را در این ایام خواهیم داشت.

 

 
وی با تاکید بر محوریت اجرای برنامه در مناطق محروم و حاشیه نشین شهر اظهار داشت: باید از امکاناتی که در روستاها و حاشیه شهر ها ایجاد شده با برنامه‌ریزی هیات ها به صورت برنامه محور بهره برد.

 


به گفته خلیلی، برای رقم خوردن حضور حداکثری باید همگی پای کار باشند و از این فرصت برای نهادینه کردن ورزش نیز باید بهره جست.

 


وی افزود: باید از ظرفیت های سمن های جوانان نیز برای ایجاد غرفه ها و... استفاده کرده و همچنین هیات های ورزشی نیز با اجرای حرکات نمایشی و... نشاط ایجاد کنند. 

 


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در دستور کار امور فرهنگی اداره کل قرار دارد.

 


به گفته خلیلی، فاز اول مجموعه ورزشی 15 هزار نفری و چمن شریف آباد ابهر در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 


وی تاکید کرد: برنامه ها در قالبی نوین و جذاب تر برای جوانان و نوجوانان برگزار شود و از یاد و نام شهدا بویژه پدر موشکی ایران در این برنامه ها بهره برده شود. 

 


همچنین مسابقات ورزشی نیز باید با رنگ و بوی دهه فجر و با محوریت آشنایی با مبانی و اهداف انقلاب اسلامی و شناخت رشد و رویش های آن برگزار شود.

 


این مسئول افزود: همه هیات های ورزشی پای کار باشند و صرف ارائه گزارش عملکرد فعالیت نکنند.

کد خبر 1140790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha