جیرفت مهیای جشن پیوند فاطمی زوج های جوان 

سمانه رابری گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) جشن باشکوهی همراه با جشن پیوند فاطمی در جیرفت برگزار می‌شود.

«سمانه رابری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) جشن باشکوهی همراه با جشن پیوند فاطمی در جیرفت برگزار می‌شود.

مسئول بسبج جامعه زنان سپاه شهرستان جیرفت افزود: در همین راستا فردا چهارشنبه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۴ بعدازظهر جشن پیوند فاطمی ۱۵ زوج جیرفتی در سالن اجتماعات ابرار برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: این جشن به میزبانی سپاه و بسیج جامعه زنان شهرستان و با حضور مسئولین، خیرین و خانواده های زوجین برگزار می‌شود.

 

رابری یکی از ماموریت های بسیج جامعه زنان را ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه برشمرد و ابراز کرد: تاکنون با حمایت جامع بسیج زنان شهرستان زوج های زیادی در قالب پیوند فاطمی راهی خانه بخت شده اند.

 

مسئول بسبج جامعه زنان سپاه شهرستان جیرفت از تجمل گرایی و هزینه های گزاف جشن ازدواج به عنوان یکی از مشکلات پیش روی ازدواج جوانان، نام برد و تاکید کرد: اگر ازدواج آسان که همانا برگرفته از سیره فاطمی است در جامعه نهادینه شود قطعا زمینه ازدواج جوانان فراهم می شود.

 

وی اظهار کرد: بسیج جامعه زنان با برگزاری جشن پیوند فاطمی سعی دارد در معرفی و ترویج سبک زندگی فاطمی گام بردارد.

 

رابری در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری جشن ازدواج آسان برای جوانان الگوسازی شود و دیگر جوانان نیز زندگی مشترک خود را با سادگی آغاز کنند.

کد خبر 1141065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha