چهره پلید و بی‌کفایت نظام شاهنشاهی قابل ترمیم نیست

آیت الله نورمفیدی با اشاره به برخی تلاش ها برای ترمیم چهره پلید رژیم ملعون شاهنشاهی، گفت: کفایتی و ستمگری این رژیم قابل کتمان کردن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه ٨ بهمن) در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: عده ای در داخل و خارج از کشور تلاش دارند تا چهره پلید، بی کفایت و ستمگر رژیم شاهنشاهی را در نظر مردم تغییر دهند.

 

امام جمعه گرگان افزود: مردم ایران هرگز دوران سخت و بی کفایت شاهان پهلوی را فراموش نخواهند کرد.

 

وی اضافه کرد: شاید نسل‌های سوم و چهارم کشور که از دوران پیش از انقلاب خاطراتی ندارند تحت تاثیر این تبلیغات قرار بگیرند اما آنهایی که انقلاب را تجربه کرده‌اند هرگز اسیر این تبلیغات دروغین نمی شوند.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: دشمنان تلاش دارند تا به این طریق ثمرات و دستاوردهای بیشمار انقلاب اسلامی ایران را کمرنگ و کم اهمیت جلوه دهند.

 

وی افزود: دشمنان از همان اوایل انقلاب گرفتاری ها و مشکلات زیادی را برای ملت و دولت ایران ایجاد کردندو به طرق مختلف جلوی پیشرفت و آبادانی کشور را گرفتند.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: متاسفانه در هفته های اخیر شاهد بمباران های ائتلاف سعودی علیه مردم بی دفاع و مظلوم یمن هستیم.

 

وی گفت: کشورهای مستکبر و عاملان و پشتیبانان رژیم سعودی باید بدانند که هرگز به اهداف خود در یمن دست پیدا نخواهند کرد و در باتلاق یمن خواهند شد.

 

آیت الله نورمفیدی، از مردم مسلمان منطقه خواست برای پشتیبانی و حمایت از مردم ستمدیده یمن در حوزه های سیاسی و دیپلماتیک وارد میدان شوند.

 

وی‌به توفیقات کشور در دستیابی به دانش های راهبردی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کشور ایران در زمره معدود کشورهایی است که به دانش های راهبردی که  تاکنون صرفاً در اختیار چند کشور محدود قرار داشت دست یافته اند.

 

کد خبر 1142065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha