القاء ناکارآمدی انقلاب اسلامی تصویرسازی غلط دشمن است

حجت الاسلام محمدی لائینی از انقلاب به‌عنوان نعمت خداوند یاد کرد و گفت:القاء ناکارآمدی انقلاب تصویرسازی غلط دشمن است و متاسفانه ناکارآمدی برخی مدیران نیز به این مشکلات دامن می زند که خداوند متعال شاکریم مردم با بصیرت پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۸بهمن) در خطبه های نمازجمعه مرکز مازندران اظهار کرد: همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران افزود: همه شما خوبان و خودم را به مقدمه عمل صالح یا همان تقوا دعوت می‌کنم، چرا که با رعایت آن از کار نادرست دور خواهیم بود.

 

وی افزود: در هفته پیش رو پنج شنبه آینده همزمان با اول ماه رجب سالروز خجسته میلاد امام باقر (ع) است، به همین مناسبت حدیثی از حضرت عرض میکنم که اگر کسی باطنش از ظاهرش بهتر باشد روز قیامت مشکلی ندارد و ترازوی عملش سبک است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: ماه رجب هم هفته آینده وارد میشود، این ماه مهم و بامعنویت است، در پایان نمازهای یومیه دعای ماه رجب خوانده میشود که به همه توصیه میکنم آن را حفظ کنند‌.

 

امام جمعه ساری، با اشاره به اینکه شب جمعه هفته آینده لیله الرغائب است، خاطرنشان کرد: در آن شب بخشش‌ها از جانب خدا فراوان است، شب دعا به درگاه خداوند است و خدا جوائز فراوانی روی خلق می‌پاشد، و پنجشنبه قبلش هم مستحب روزه‌داری است.

 

این مسئول همچنین تاکید کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب از نظر فناوری فضایی که یک شاخصه مهم در توسعه و پیشرفت کشور به حساب می‌آید در منطقه رتبه اول و در دنیا رتبه برتری دارد.

 

وی یادآور شد: هفته آینده روز تالاب است، تالاب‌ها نقشی بسیار مهم در زیست محیط دارند پس باید آن‌ها را حفظ کرد، ایران از نظر تنوع تالابی بسیار قوی است و از ۴۱ نوع از کل ۴۲ نوع تالاب در جهان برخوردار است، اما در زمینه نگهداری آن ضعیف هستیم برخی تالاب‌ها را خشک و تصرف می‌کنند و پروژه‌ها باید علمی و حساب شده باشد، در این راستا مراقبت ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به آتش‌سوزی‌هایی که در تالاب میانکاله رخ داد عنوان کرد: روز جهانی تالاب در یک سمینار بین المللی در رامسر تصمیم گرفته شد که این روز به.عنوان روز جهانی تالاب نامگذاری شود، مازندران باید در حفظ تالاب جلوتر همه باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما کنگره غدیر را در سال آینده داریم تا به گسترش فرهنگ غدیر و ترویج فرهنگ نهج البلاغه بپردازیم، در این رابطه سفری به قم و نشستی با علما داشتیم همچنین در خصوص برگزاری کنگره آیت الله کوهستانی نشست‌هایی داشتیم.

 

امام جمعه ساری اضافه کرد: پیروزی تیم ملی فوتبال هم مردم ما را شاد کرده و مایه مباهات است در این رابطه از ورزشکاران و مردم عزیزمان تشکر می‌کنیم، همچنین چند روز قبل ایت الله گراییلی مازندران که امام جمعه مشهد بودند و سرمایه ملی از دست دادیم،

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ما دهه فجر را پیش رو داریم که همزمان با ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام راحل به میهن است، گفت: امیدواریم در این دهه که ما بزرگترین نعمت‌ها را دریافت کردیم در این ۴۰ سال و اندی هرچه که خوبی است برای انقلاب است، اگر نقص‌هایی وجود دارد برای ناکارآمدی‌ها و سواستفاده‌های برخی است و ربطی به انقلاب ندارد. و القاء ناکارآمدی انقلاب تصویرسازی غلط دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

وی از انقلاب به‌عنوان نعمت بزرگ خداوند یاد و تاکید کرد: باید در حفظ آن بکوشیم، همه باید در سر درب خانه و منزل خود را چراغانی کنند به بزرگداشت دهه فجر توجه کنند چرا که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پنج تحول و هفت برکات را برشمردند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به این پنج تحول، اعلام کرد: انقلاب به یک انحطاط تاریخی طولانی پایان داد، در گام نخست رژیم ننگین سلطنت استبدادی را به رژیم مردمی تبدیل کرد، آنگاه جوانان را میداندار اصلی حوادث و وارد عرصه مدیریت کرد، روحیه و باور ما میتوانیم را به همگان منتقل کرد به برکت تحریم دشمنان اتکای به توانایی داخلی را به همه اموخت و این منشا برکات و تحولات بزرگ شد.

 

امام جمعه ساری اذعان کرد: آخرین نکته جنایتی است که در یمن در این روزها در حال اتفاق است اینترنت و شبکه‌های اطلاع‌رسانی را قطع کرده و شروع به بمباران مردم بی پناه شهرها کردند، دسترسی برای اطلاع وجود ندارد، ما باید حمایت کنیم، بنا بود بعد از نماز عصر راهپیمایی صورت بگیرد اما به‌علت بارش باران در همینجا با صدای رسا اعلام می‌کنیم که ملت ایران برای همیشه از مظلومان جهان در برابر استکبار جهانی و به‌خصوص از مردم بی‌پناه یمن حمایت خواهد کرد.

کد خبر 1142129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha