خشکسالی سیستان به شکل واقعی تری  دیده شود

امام جمعه زابل با بیان اینکه مسئولین به جای شعار و حرف های قشنگ بهتر است کار کنند، گفت: خشکسالی سیستان به شکل واقعی تری دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام مجتبی عزیزی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زابل با بیان اینکه  در دهه فجر شهر را مزین به شکوه و عظمت انقلابی کنیم، بیان داشت: در دهه فجر ضمن باشکوه برگزار کردن مراسمات، مهم ترین کار جهاد تبیین است.

 

امام جمعه زابل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه به حق آبه سیستان اشاره کرد و گفت: ما امکاناتی داریم که می توانیم فشار بیاوریم و طالبان هم بدانند که اگر امروز آب را به روی مردم مسلمان ما می بندند ما راهی پیدا خواهیم کرد و کردیم که آبمان را تامین کنیم و تامین می کنیم.

عزیزی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که خشکسالی سیستان به شکل واقعی تری  دیده شود، یادآور شد: مسئولین ارشد کشور، دولت و مجلس ، نمایندگان محترم، مسئولین ارشد استانی حقیقتا واقعی، مردم را دلگرم و امیدوار کنند.

وی افزود: آقایان مسئولین به جای شعار و حرف های قشنگ بهتر است کار کنند و گزارش  کار به مردم بدهند؛ آقایان وعده ندهند وعده ای که معلوم نیست فردایش چه می شود.

کد خبر 1142209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha