اهدای یک واحد مسکونی به مادر یک شهید

به همت کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران و با همکاری و مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران یک واحد مسکونی به مادر یک شهید اهدا شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان یک واحد مسکونی به مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان در روز مادر، با مشارکت خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران و قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران و همکاری گروه های جهادی و عمومی به مادر یک شهید اهدا شد. 


این مادر شهید که از شهدای دفاع مقدس بود سال ها پس از شهادت فرزندش در خانه ای اجاره ای و مخروبه با مشکلات فراوان زندگی می کرد. با اطلاع جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی جنوب تهران از وضعیت وی حدود یک ماه پیش برای رفع مشکلات این مادر تلاش های متمرکز جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی آغاز شد و در نهایت به همت مردم عزیز و خیر، یک واحد مسکونی به مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان خریداری شد.


این واحد مسکونی با کمک های مردمی در محله گلدسته ناحیه ۷ منطقه ۱۸ تهران خریداری و با تخلیه منزل توسط مستاجر در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها تحویل گرفته شد و کلید منزل به مادر شهید تقدیم گردید.
هم اکنون این منزل در حال آماده سازی و مرمت بوده و به زودی طی هفته آتی وسایل منزل مادر شهید به این واحد مسکونی اسباب کشی خواهد شد.

کد خبر 1142705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha