تطهیر چهره خبیث حکومت پهلوی از توطئه ‎های نرم دشمنان است

حجت الاسلام نقوی یکی از طراحی های نرم دشمنان را تطهیر چهره خبیث حکومت پهلوی دانست و گفت: حکومت پهلوی به معنای واقعی خائن به کشور و ملت بوده است و در برابر بیگانگان ذلیل اما در مقابل مردم مستکبر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر با شعار " انقلاب اسلامی، امام خمینی ( ره)، مستضعفان، پیشگامان انقلاب " روسای ادارات و نهادها با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام « مهدی نقوی » در این‌ مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر ، گفت: انقلاب آخرین مرحله از یک تفکر است و انقلاب ما به معنای واقعی انقلاب بوده است و تحول ریشه‌ای و حرکت عمیق را ایجاد کرده  است.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه امروز یکی از طراحی‌های نرم دشمنان تطهیر چهره خبیث حکومت پهلوی است، افزود: حکومت پهلوی به معنای واقعی خائن به کشور و ملت و خبیث بوده است و در برابر بیگانگان ذلیل اما در مقابل مردم مستکبر بوده است و این ویژگی شاه بوده است.

 

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: امروز در راس حاکمیت امام راحل و سپس هم مقام معظم رهبری و مسئولین دارای تفکر اسلامی و انقلابی هستند و این از برکات نظام و انقلاب است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه ما نباید بگذاریم دشمن دستاوردها و نقاط قوت انقلاب را به نقطه ضعف تبدیل کند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب را هم در بیان و هم در عمل ترویج کنیم و امروز تلاش دشمن این است انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود ادامه داد: یکی دیگر از تلاش‌های دشمن این است که اعتماد مردم را به مسئولین و اعتماد مسئولین به مردم را کمرنگ نشان دهد و ما باید امروز مردم را بیشتر باور کنیم و جز با حضور مردم کارها به سامان نمی‌رسد.

 

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه آنچه باعث تداوم انقلاب بوده بحث وحدت  است، اظهار کرد: امروز اتحاد، کشور را در برابر بیگانگان قوی می‌کند و ما هر چه دچار تفرقه و اختلاف شویم منافع ملی فراموش می‌شود.

 

وی اتحاد را اساسی‌ترین مسائلی دانست که انقلاب را قوی می‌کند و تاکید کرد: اصلی ترین مشکل امروز جامعه ما نیز مسئله اتحاد است که باید بیشتر بر این موضوع کار کرد و به این باور برسیم کشور متعلق به همه مردم با همه تفکرات است و  مسائل اختلافی را درون خانوادگی نگاه کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1143617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha