اقتدار پلیس لازمه امنیت است / الگوهای حجاب و عفاف جامعه باید تغییر یابد

حجت‌الاسلام صفری گفت: اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد که مجلس و همه نهادها و دستگاه های ذیربط نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح پلیس مقتدر را در تامین امنیت و آرامش مردم تصویب و ابلاغ کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از دفتر امام جمعه لاهرود، حجت ‌الاسلام «حسن صفری» امروز (15 بهمن ماه ) در خطبه های این هفته نماز جمعه در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) ضمن تسلیت ارتحال جان سوز عالم ربانی مرجع عالی قدر جهان اسلام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، و تبریک ایام مبارک دهه فجر، به دستاوردهای مهم و محیرالعقول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف اشاره کرده و گفت: که عامل اصلی این پیروزی ها و موفقیت ها غیرت دینی و تلاش های مردم است که باعث یاس و ناامیدی دشمنان شده و باید آن را تقویت کنیم.

 

امام جمعه لاهرود در ادامه شهادت مظلومانه ماموروظیفه شناس ناجا شهید «علی اکبر رنجبر» در درگیری با ارازل و اوباش را درد ناک و تاسف بار خوانده و به ملت ایران  و جامعه دلسوز انتظامی کشور و به خصوص خانواده محترم ایشان تسلیت گفت و افزود: اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد که مجلس و همه نهادها و دستگاه های ذیربط نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح پلیس مقتدر را در تامین امنیت و آرامش مردم تصویب و ابلاغ کنند.

 

وی در ادامه ضمن انتقاد از نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: متاسفانه افراد برگزیده از نظر حجاب و عفت و پوشش در وضعیت اسفباری بوده و به عنوان الگوی جامعه معرفی می شوند که باعث شرمساری است و وزارت ارشاد و صدا وسیما باید در نحوه برگزاری و انتخاب خود تجدید نظر کنند که باعث اعتراض مردم شده اند.

 

حجت الاسلام صفری همچنین از گرانی و تورم افسار گسیخته و وحشتناک و فقرکشی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را  به شدت انتقاد کرد و از تعزیرات، بازرسان ، اطلاعات ، دولت و مجلس خواست تا هرچه سریعتر به وضعیت اسفبار معیشتی و اقلام و مایحتاج ضروری مردم از جمله برنج و ... رسیدگی و تأمین شود.

 

امام جمعه لاهرود تاکید کرد: با توجه به طغیان ویروس جدید کرونا (امیکرون )  در کشور مردم این مهم را جدی بگیرند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی از مردم خواست برای دریافت واکسن دوز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

کد خبر 1144690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha