جوانان کانون به یاری خانواده های کم برخوردار شتافتند

مرادی، گفت: جوانان و اعضای کانون با همکاری خیرین با شناسایی خانواده ها کم برخوردار و محروم اقدام به کمک رسانی و توزیع بسته های معیشتی کردند.

 رضا مرادی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: محوریت کاری ما با بچه و نوجوانان روستا است.

 

مسئول کانون روستای حضرت فاطمه (س) سنقر و کلیایی افزود: در راستای محرومیت زدایی روستا و شهرستان کار را آغاز کردیم که اولین قدم شناسایی مناطق بود، بیشتر فعالیت روی بچه های بود که در خانواده های بی بضاعت بودند و از لحاظ مالی و معیشتی در کمبود به سر می بردند ، این بچه ها  شناسایی و اقدامات بعدی انجام شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این بچه از خانواده های کم برخوردار  بودند اما دارای هوش سرشاری و از لحاظ  درس خواندن فوق‌العاده هستند.

 

 

مرادی با اشاره به یکی از بچه های کم برخوردار و ویژگی مهم آن اظهار کرد:  یکی از بچه های شناسایی شده دارای پدری معلول و سه فرزند دختر است ولی از شاگردان زرنگ و ممتاز کلاس هستند و الحمدالله با کمک دوستان و خیرین توانستیم این خانواده را تحت پوشش خود قرار دهیم .

 

 

مسئول کانون روستای حضرت فاطمه (س) سنقر و کلیایی تصریح کرد:  با توجه به اینکه اکثر دانش آموزان بی بضاعت توان مالی خرید گوشی هوشمند برای حضور در کلاس های مجازی را نداشتند را شناسایی و با همکاری خیرین  گوشی تهیه و به دست آنها رساندیم .

 

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های کانون گفت: توزیع بسته های معیشتی در سطح شهر و روستا محور ،؛ برگزاری کلاس قران و جبرانی برای دانش‌آموزان در روستا ، غبار روبی مزار شهدا، تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کانون،دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه این کانون است.

 

برنامه‌های دهه فجر:
برنامه مطالعاتی و فکری  برای تربیت صحیح بچه ها را داریم انشاالله بستر سازی بشود برای تفکرعمیق تر با مشکلاتی که روبرو هستند.


عملکرد طرح فهما:
بسیار موثر بوده است

کد خبر 1145661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha