آغاز عملیات اجرای احداث مسکن محرومان در فارس به مناسبت دهه فجر

قزل سفلی گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عملیات اجرای احداث مسکن محرومان با حضور مسئولان کشوری و لشکری در فارس آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی» امروز (سه شنبه 19 بهمن) از آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عملیات اجرای احداث مسکن محرومان با حضور مسئولان کشوری و لشکری در فارس آغاز خواهد شد.

 

رئیس بسیج سازندگی فارس افزود: با برنامه ریزی بسیج سازندگی فارس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه چند برنامه شاخص نیز با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث بیش از سه هزار مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از دیگر برنامه های دهه فجر است و بر اساس تفاهم ‌نامه ساخت مسکن سه جانبه میان بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن، فاز اول این پروژه آغاز می شود.

 

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس ابراز کرد: آئین بهره برداری از بیش از یک هزار کارگاه اشتغال در عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است که به میزبانی اقلید و از طریق ارتباط تصویری با کارآفرینان شهرستان های استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به سایر برنامه های بسیج سازندگی فارس تصریح کرد: بازدید از فعالیت های گروه های جهادی ارسنجان، رونمایی از شماره چهارم نشریه منهای نفت، برگزاری نهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و افتتاح مجتمع اقتصاد مقاومتی در شمال غرب شیراز و ... از برنامه های سفر 2 روزه رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به استان فارس به مناسبت دهه فجر خواهد بود.

 

کد خبر 1146303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha